Mario Casas - macho spagnolu

Mario Casas - prubabilmente issu nome ùn hè micca sapissatu à u publicu generale. Ma à pocu tempu pubblicatu a stampa "Trè metri sopra u celu" è a so secunna partitu hà fattu assai populari micca solu in casa.


A ora, stu ghjovanu attore ùn anu micca cunfessiunzione speciale (ricunnisciuta com "u Mellore Young Actor" è diventata a vittoria di u premiu Premiu ACE), ma ellu hà l'amore di assai miliori di fanni di u mondu. In u so fan club ufficiale hè digià arregistratu migghiu milionu di fanne. Mario ùn hè micca solu guventu, ma ancu talentu.

Mario era natu in u nordu di l'Spagna. Dopu a so primurosa zitiddina, hà iniziatu à prisintà in pubblicazione, è di chjaru di luna in forma di mudellu. Dopu qualchissia vogliu esse ghjurnalistu è facia u mo modu in questu campu, dunque sùnanu nantu à una carriera cum'è bomberu, ma in tempu di tempu decide di diventà un attore.

Prima faciu un rolu secundariu in una serie di TV spagnola. Mario ùn hè micca amiche chì quellu invitatu inizialmente à prisintà in a serie solu per l'attitudine.

Dopu questu, era statu invitatu per ghjucà in a serie "Rispondi persunale". In questa seria, fù scossu per duie staggione è hà furtunatu - era avvistatu da Antonio Banderas stessu. Promising 18-anu attore Banderas invitatu à sparisce a so film "Summer Rain". Dopu, Mario disse à i riperturi chì u sparaci in questa film era per ellu a prima vita cinematica seria. Dopu pochi mantene relazioni cù Bandaru. Da u tempu à u tempu chjama à ellu.

In seguitu, hà starratu in dui blockbusters spagnoli "Brain Drain" è "Sex, partiti è minzogni". Dopu à u filmu "Trè metri sopra u cielo" (2010) hè stata risuscitatu à u megapulfo ùn solu in a so patria (prima chì era digià popularu in u so paese), ma di fama è di soldi, cum'è Mario stessu ammetti, ùn era micca affettivu. In questa film, hà ghjucatu un bon villain Ace. Comu l'attuali admite, hè assai difficiule per dà à sta stampa in a vita.

In i so numarosi entrevista, dichjara chì a famiglia hè più impurtante per ellu. I nomi di i genitori è tutti i so fratelli sò stampati cù un tatuu nantu à u so corpu. L'attore stessu sò solu chì un ghjornu hà messu una ragazza chì rispetta tradizioni familiale è li darà trè figlioli. In quantu à a so vita persunale, Mario ùn ùn piace di parlà cun ella (ora si ritrova cun un partner in a film chì a facia popolari, Maria Valverde). Ricertamenti, anu avutu parechji publicazioni in a stampa annantu à u fattu chì Mario s'hè dissoziatu cù Maria, ma cum'è dichjarazione, questu hè micca veru.

Doppu filmi in u mega segunamentu populari di a pelicula "Trè metri sopra u celu", hà fattu quì in a pelle "Neon Flesh". Un annu dopu apareva in u filmu fantasticu "L'arca". Avà hè in a serie "Nave". Per via di filmi in questa seria, hà specificatu in spiegà a spiegà.

A popularità chì vinia à Mario hà riimpiutu parechji di i so momenti prufessiunali. Avà, prima di cunvenuta di participà à un prughjettu particulari, rinforza cu cura cù u scrittore è solu quandu ellu li piace, elabureghja sparativi. L'atoru stessu dice chì prima hà piaciutu à ghjucà u rolu di i maletti è impudenti, chì ùn sò micca stranguli à u rumuri. Avà ogni cosa ha cambiatu, hà risuscitatu da questi imaginesi, vole un'altra cosa.

Mario hè membru di a fundazione caritateu di José Carreras, chì aiuta à i zitelli malati. In più di a so carriera in opera, Casas hè ancu esse eliminatu da riviste brillanti. In u so tempu parcorsu passa un pezzu di tempu cù l'amichi. Vidi bughjone bello Mario cun i so parenti in Madrid. Quì hè Mario Casas, l'estrema risurrizzioni di u cinema spagnolu. Un tipu simplici in cumunicazione cù e dati fisici fubbe, è ancu cù u talentu di l'attuvaru.