Pane di Tokyo - una cità di cambiante constante


I città grande, in particulare a capitale, sò raramenti cosy. Suggerimenti sò stati presificate nant'à un locu, ùn avete micca u tempu di vive in nudda parte di u duminu vivu, o megliu l'u ghjornu dopu dumani. A capitale di u Giappone, u Tokyo, à u primu preghjudiziu hè nisuna eccezzioni. Eccu un spaziu viaghjulu, affullatu, difficili è incomprensibile. A Tokyo pò esse ghjustu è sperimenta. Hè facilitu di cazzo l'amore, ma hè cusì simplice per esse disappointatu. Eccu un pianu sanu. U pianeta Tokyo hè una cità di cambiassi constanti. Una cità chì ghjera sempre in paese, ùn pareva micca un minutu di pace in l'abitanti ...

Ùn ci hè micca un minutu di restu è turisti, a prima volta scopre u Giappone. Tantu avete a vede è fate! Visita a numerosi temples, ammirazione di u Palazzu Imperialu, scavalca in a cima di a Torre di TV di Tokyo, caminate per l'area di Shibuya, Haradziuk è Shinjuku ... Vedi i vostri ochji à a settimana di lussu è shopping di Ginza è u famusu mercatu di Tsukiji. Pruvate a realizazione in u Teatru Kabuki è pigliate un trenu di monorail, senza un machinist à a "spidizzioni" maravigghia l'isula di Odaiba. Famiglia di a vita di notte in Roppongi è scopre u gran complexe di Roppongi Hills, induve da u 58 u pavimentu di a Torre Mori ponu vede a cità sana in u to palme, è in u clima chjaru pò ancu pruvà vede Fuji ... Ma più importantemente, in a capitale japonesa, da i rotoriu turisticu cusì, scurdate annantu à a guida per ricercà in l'intricacies di e carrughji è i carliceri di u Tokyo. Dopu tuttu, Tokyo hè una cità di l'arghjuli, simboli, associazioni è momenti. In i tempi diffusuli di l'annu, pareva, senti è facita sfarenze. In a primavera hè un aromu dilicatu di i fiori di ciuri è di bocca d'arene facianu i bento, un coperta japonesa tradiziunale in una casula, chì l'impiigati ind'i tempi cale sò pruduciate direttamente in a strada, admirendu a natura o vedi ciò chì passa. In l'estate - l'aromi eccicanti di l'attuali fettuccine nurmanu giapponese, u bagnu di cuttuni dolci è biscotti bisognu, chì sò traditi in e carru durante numerosi festività. U vaghjime prufani cum'è mandarini è fume di aromaticu straccianu in i tempii, è in u spaziu di l'invernu di l'invernu hè u listinu di u mare, fritto ferries in salsa di soia è a patata dolce sucia in brame di venditi di strada.

U vostru modu.

In Tokyo, avete bisognu à passà assai per séntnate nantu à un bancu in parechje parcorsi chì ùn anu micca sanu chì admira a carpa in u lavu. O bevi cafe è pasticcii in un cafe di elegante, duva l'agnelli aghjunghjenu l'amici cù l'amici "massa irisiana" è vi constantanu voi un vetru di acqua di ghiacciu, anche si a vostra ordine hè una modesta tazza di caffè chì ti sip for hours ... In più, in a secca - "turntable", induve u chef-virtuoso in pocu secondu cumprende u vostru ordine. "Dui cun salmuni, unu di cucchulu?" - è cundinciate i pezzi nantu à a cinta muvimentu, mantendu una conversazione amichevuli cù visitanti regulare è cercatu d'un ochju à u televessu, induve a radiazione in diretta da a racchetta justificava. Per una certa raggiuni, tutti i mettlers sò l'addevu di i cavalli cavalli. Per lavà tuttu ciò chì seguite, sicuru, scalding green tea, chì in tutti i secchi chì pudete bèbbe quantu vulete gratuitu, a più prufonda di l'acqua fogera da u tapp specialmente fornitu. A carta per passejar i ritenghi di Tusiani per pede, pudete cambià a cabina, almenu per maraviglia à a sterilletta pulitezza di sedi di pappagallo di plastica è di capelli è guanti bianchi di nuvole di u driver. In ogni modu, u piacè di più piacè pò esse mandatu da u trasportu publicu. Ancu in l'urica ghjusta, quandu e ligna di passageru sò intornu in l'autobus stoppinu, unu ùn devi micca dettu quellu chì ùn hà micca spaziu spaziu - di qualchì manera tutti sò posti maravigliu. Forsi, perchè nisunu cresce per sguassà in u busu prima è tutti sò esperendu sparitu per quelli chì sò anticipati per passà? U metro è particularmente curioso di vedere i porte di plastica chì separanu a piattaforma da i rachises, chì apre i quandu u trenu arriva. U Metro di Tokyo hè questu l'unicu in u mondu induve l'acondicionadori travaglia in l'invernu è in l'estiu, cusì tantu chì pudete aghjustà u friddu in l'estate!

Cartoni animati.

In u trasportu pùblicu, hè assai cunvenutu per arrivà à Mekka di i giovani japonesi in Japanu - u distrittu di Shibuya, chì hè ancu notu chì hà literatu ogni mette di mette grandi pannelli di plasma di publicità installati. Cumu sia cuncepitu un distrittu di ghjuventù, Shibu hè spazioso è divertente. Perchè, per ùn esse micca perde è per ùn perde micca in un densu corpu di i persone, hè megliu cumprà in anticipu per scuntate vicinu à un munumentu edificatu in l'onore di u cane dedicatu Hachiko, chì ogni ghjornu passò à scuntre u so amatu l'amici in l'estazione è ancu dopu à a so morte, ùn accetta micca a perdita, Se reffautò di abbandunà u so postu. Per turnà in Shibuya è ghjustu à gawk à a ghjovena locale hè un divertimentu per ellu stessu, perchè ci hè quarchi cosa per vede - in Shibuya, "nudi d'aranciu" tradiziunale si riuniscenu, una categoria speciale entre i ghjovani fashionisti di a capitale japonesa. In u Giappone, l'aderenti di sta moda peculiarita sò chjamati "ganguro" (in a literal translation - facciate negra). Comu quandu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu questu. Hè pussibule chì i radici di sta moda populari pruveni s'appapenu di ghjochi animi giapponese, l'eroinei chì sò diffirenzii in u so fruttu physique è l'occhi di u munnu, cum'è Bambi. "Raglii nutturianu" attivamente usanu l'ubligatoriu, ottene u tonu fugliale di cundizione, caminannu à i plataformi di sopra sopra, cù pezzi fezziali è adoranti brillanti make-up è vistimenti coloriali. Da Shibuya, pudete truvà facilmente Omotesando, a via di costi boutiques, spessu chjamati Tokyo "Champs Elysees", è un altru questu di moda, Harajuku. Allora, per voi, u domu, ci hè una chance puru di "nichi d'aranciu" per cuncrete "gothic Lolit". I segundu sò diffirenti di i primi chì si biancu i so facci è spegate i so ochji, ma vistanu un pochî teatrali è pretentiousamente, in particulare in culori bianchi è negri, in particulari prefessu l'uniforme vistutu di vestiti di chjuccelle cù ferries. U simbolismu più populari in l'accessori hè "Lolit" - credi, sarcòpichi è batelli, è u vostru ghjinuu favoritu hè un osso di teddy, ancu vistutu di neru. "Lolita" è "nudi d'aranciu" sò cunchappati cun piacè addicintranu turisti è, in generale, ùn fà nunda più, solu da a so presentazione creanu un ambiente semi-bohème in a zona.

Cittia di bride.

Hè curioso chì u restu di i ghjovani di u locu di u Tokyo ùn sò micca di culpè per una coquette eccessiva o di posa. Sò bè bella, originali è modesta, ma ci hè un certu scantu, furzendu parechji europei è americani à persiste in una ugualtzia giugna. Puderanu frà i pruduttori chì ponu esse vistimenti - una camma cù una scrizzione in Japanese: "Cercu un amicu novu Japanese". Esempii retrovii, quandu e femine europei o americani si maritanu nurmanna, micca tantu, ma esse un casu ùn sò micca spite. Ciò chì vene à i pruvvidenzi straneri in ragazzini Japanese? Aspettu, mentalità orientali o cum'è exotique? Hè assai probabili, tutte sù l'ora, ma ancu e ligne nantu à a cumpagnia di i femmi japonesi, ancu, prubabilmente hà fattu un rolu. M'arricordu in spiegazioni in a scena gimnastica, quandu u fràgliu japunesi "gerlfrend" nantu à i stile seguita u so prìncipi forasteri da u simulatore à u simulatore, toccu a so testa, dopu avè toccu ogni ghjornu. "Athlete", apparentemente, era in u celu settellu cù a felicità è ùn ne capisce à nimu, appena a so fidanzata. Questu hè questu hè u sicretu? In ogni casu, pocu anni dopu à u matrimoniu, un tali idilliu puderia spusà a prosa di a vita. Un australianu famigliu hè statu afflittu chì durante dui anni dopu à u matrimoniu a donna di una pezzu di polvara sopra à l'acqua è ùn mancà micca ellu à travaglià, senza l'impegnu personalmente di u lunchu in un box. È finu à ch'eddu hà decisu di custruisce una carriera, i corsi di ghjornu sò una cosa di u passatu, è avà da esse risuscitatu prima prima per preparà u so sposu è a so mòglia.

Beni, acquistà cun futuri còmpiu di differenzi naziunalità hè più faciule, per suprattuttu, in l'ambienti rilassati di i discos e discos nocturni, i più famusi chì sò situati nantu à Roppongi, una strata popular cù i stranieri è u japunesi. Si qualchissia ùn crede micca chì i sapè ùn sapianu cumu si divirtissenu literatu prima di cascà, benvenuti à Roppongi - sta strada mai dorme. S'herta perdevà cumu è quandu, in questu modu, pò esse puliti. À Roppongi hè scrittu in guida cum'è unu di i posti più insecurati di a capitale japonesa, ma, furttumente, tutte e so periculu culera à scupperiei drunken è petite serate.

Amicizia di i pòpuli.

Con Roppongi in ogni tempu una bella vista di a Torre di TV di Tokyo, chì, in ogni modu, pò esse vistutu da quasi nudda parte di a capitale japonesa, chì face una guidata perfetta in camini indipindenti in Tokyo. È hè pussibule periscevi quì, per suprattuttu, ma ùn hè terribili: ancu i giappunisi, chì ùn sò micca fluentu in inglese, avè tandu pruvate à trasfurmà l'imprecisione turistiche in direzzione bona. In modu, per esse di cumunicà cù l'abitanti lucali, ùn hè micca necessariu per l'esterni per arrivà à situazione estremita: assai giappunisi, spiciarmenti di i scoli, vulete applicà a cunniscenza accadata nantu à i corsi di lingua è vulendu cunvertì à ogni "gaijin", questu, un straneru, in inglese, deliberatamenti cunziddi tutti "i Stati Uniti". Questu librettu hè particularmente periculoso. Ci hè chì i linguisti dilettanti mintiannu d'aspittà per una vittime propina vicinu à un stand cù a littiratura straniera è à a cundizione fate un sacramentale chì parlanu in inglese. Solu necessariu di dà una risposta positiva, cum'è seguita a propositu nimica propiu quì, è avà principiatu à cumunicà - per u scopu di a prublema di lingua di u "attaccu". I stranieri sò salvati in una situazione tali a più spessu per u volu - ùn tutti ùn li piace i metudi obligativi di cumunicazione. Tuttavia, ùn sò micca casi tipici, perchì a maiò parte di i ghjovani sò bè ​​à i straneri, ma micca discretu. Da u stessu Tokyo. Dopu tuttu, a citadina hè solu prupone à cunnosce più vicinu, ma mai impostu per a forza. Hè per quessa, cuntene un locu per l'altri urighjini è i perseveranti induriti, senza un nimu o l'altru stenderà in tutta a multitùdine, nimu ti puderà puntà cun elli. Ci hè una occasione di sentite, quellu chì site. È per qualchissia perchè ellu hè quì chì sete sanu sanu "propria", anche siate un gaijin (un furasteru) è ghjunta solu l'aiutu di u pianu. Sì, hè sparitu, cugged è à quarchi incomprensibile, ma se vi puderete cuntattate cù sta cità, certamenti seranu caldu è cusimadiu. Dopu tuttu, in Tokyo, tutti pudianu truvà qualcosa "nativa" è a so propiu, più importantemente - per esse d'esse, stanu e aspittà ...