Propizziu curatori di pepite acqua

U pimienta di acqua (un altru nome pimentu di muntagna) hè una pianta herbaceea, i so picculi fiori sò cullate in una inflorescenza spicata. I frutti sò cum'è granelli d'allevu. A pianta anch'ella un gustu sicuru assai è hè spessu usata com'è un cundimentu. Ancu in Grecia antica è in Roma anu sapiu di e pruprietà curative di u pezzu d'acqua è utilizzava sta leghje per a raghji medicinali - per resorzione di tumuri è purificazione di ferite. E com'è analgàsticu è invece di macelli di mustarda, l'acqua era utilizata da u 16 ° seculu.

Cumposta è pruprietà ùtule.

I prugetti curatori di sta pianta sò dovutu à u cuntenutu di una quantità maiò di vitamina K è glucosìditu poligopiperine, chì anu l'effettu hemostàticu in i sangramentu internu. Inoltre, a pianta curative cuntene a pianta di flavone glucosìddu, chì reducesu a fragilità è a permeabilità di i navi. Inoltre, u pezzu ghjustu cuntene pocu taninu, perchè ùn pussedi un effettu maculatu local.

I preparazioni basati in sta pianu cicatrize i migliurà e funzioni di u festu è u stomacu, anu influenza antiinflamatori, calmante, astringente, analgésico, diurético, hemostaticu è ferita.

Appiccazione in a medicina non tradiziunale.

Rice di i medicini da uperme acqua.

L'estrattura di pepite si usa in a medicina famigliali per trattà i salduri da l'utru è per a cuntrazzioni di l'utru dopu à partitu . Preparate l'estrattura cum'è manera: da un pezzu seccu in proporzione una parte di l'erba è una parte 70% di alcol. U liquid liquid verdugo trasparente con un gustu astringente amare hè prescribed à una donna di 30 a 40 giacca, trè volti à ghjornu.

L'infuzione di l'acqua, utilita per a diarrea à impedisce di sparraru , hè fatta da sece: 200 ml d'acqua calda è 20 grammi d'erba secca per calà 20 minuti in un bagnu di acqua. Cool à a temperatura di l'ambienti, filtre è aghjunghjite l'acqua di ferita à u volumu desitxutu. In un ghjornu, piglià più di 200 ml, dividendu in trè parte.

A decocuzione di i radichi di u pumperu a medicina folklena acqua cu cunsiglieghja da l'ulcere stomacu, a colecistite, a cholelithiasis, ulcera duodenali, diversi sagnanti, cù urolithiasis .

1) Preparazione: aghjunghjenu risidiculi fini (20 grammi) à un litru di acqua è fretu durante 15 minuti, strain. Pigliate un quartu di quartu, quattru volte per ghjornu.

2) Ogni manera di preparà u caldu: fate in un pappuluzzu 300 ml di acqua fogera è aghjunghja 1 cundisca. l. e raccoli machen. Coperazione cù una tapa, insistimu à un bagnu di acqua per 30 minuti. Coghju di rinfrescenu à a temperatura di l'ambienti. Pigliu trè volte à u ghjornu nantu à una cucchiara.

Pudete ancu preparà una infuzione di risiculi in un termu: pour un vetro d'acqua fogera in un termu è coperta 20 g di risiculi. Insistiu 8 ore è sughjate. Piglia a colitis cù di malhezza in una colazione, quattru volte per ghjornu. Utilice puru sta infusione per a vucca è di a gola, siate cù e biancu, enemas .

U pimienta di acqua cun sangramentu internu hè ancu usatu in cunglizzione cù altre canti medicinali. Hè necessariu piglià in parechje parte, e razzii di pepite è di linu. Puerite comu tè, per un vetru d'acqua 10 g di a mistura. Pigliate 1 cid l. ogni dui ore.

Per u trattamentu di l'ulcera crunulòggica ("carne salvatica"), a medicina folklantica recomanda un polludu da u pezzu d'ablema, mischju cù u pane da i fiori di u bedrunnerme in una ratio di 2: 1. Hanu din stante ulcere cù l'ulcera finu à ch'elli sò guariti assicurati.

Comu rimediu anti-alopecia , l'infusione seguita hè stata preparata: una misura di fiori tannante, foglie d'u beddu, marigold, capelli di cipolla, aranciu di mare, pepite d'acqua - in una ratio di 3: 2: 2: 2: 2: 1. In i termos pour 0, Art. l. mistura. Infuse 2 ore è tende. Appliunate caliu, per friccià in u scalp è di lavà dopu à lavare.

Per u trattamentu di l'hemorrhoidi, a medicina di a famiglia cunsiglieghja un bagnu:

1 cogolla: aghjunghjenu dui litri di acqua 400 g di arbe frescu, fate 15 minuti. Altru 20 minuti per insistiu è curvariti.

2 corsi: per separà, deve apprezzà un altru calde da rotulu picatu finamente (400 g) è dui vetru di latti. In seguitu, avete bisognu à strainà è mischjianu i dui decucchi, è u sictu pagliu deve esse assai caldu è vintu in un lavu largu. Avemu bisognu di pruvà à guarantiscia chì l'heuregghiche sò fora, hè chjaru cumu fà u prucessu dopu un musculu di l'intestione. Dopu chì seguita in un bagnu biancu duranti 15 minuti, devenu sempre lavatu l'acqua calda. Quessi banni deve esse fattu per un mesi di ogni ghjornu.

Da e l'hemorrhoid, pudete fà un inguernu: piglià 3 ciglioli. l. acqua di pepite crushed, casca di roured, linsee ordinariu, è aghjunghje à u calzate di porch. Insistà circa 12 ore. Scuprite u pompi applica nantu à un tampon di gasa è per parechji minuti per entre in l'apertura anal.

Un altru mezzu di pimentu da l'hemorrhoida : piglià 150-200 grammi d'arbeji freschi piccati, è fremolate l'acqua furiosa, da mette nantu à duie pranzi, pusendu è per 30 minuti. A infuzione ùn hè micca fretu, pour acqua calma da u tempu à u tempu. Allora troppu in una manta, biat una decucuzione di pepite d'acqua (100 g).

I pruprietà mediate di a pepite anu truvatu l'appiecu in a cumpusizioni di e candelli di antiemoridu "Anestezol".

Contraindications.

Cum'è qualsiasi qualchì altra pianta medica, cù i pruprietà ùtule, u pimentu d'acqua teni parechji contraindications:

Assicuratevi sapè chì u pezzu d'acqua hè cunsigliu venenosa . Dunque hè assai impurtante ùn micca viulate e règule di u so usu, piglià in contu chì l'infuzione di una pianta fresca tenenu un efectu più forte chì una secca.