Quelli complexi suffrenu a maiò parte di e donne

A maiò parte di e donne di parechji paesi di u mondu, per qualchi parolle, si cunsideranu sò brutti. Perchè vene questu cumplicatu. Per esempiu, sicondu statistiche, ogni seconda ragazza in Russia ùn si hè micca cridutu attraente.

E questu, anchi u fattu chì in l'Occidenti hà longu dettu chì e zitelli russa sò i megliu è belle. Ci hè una risposta à a quistione per quale a maiò parte di e donne stanu sottestimà. Hè assai sèmplice, culpete i cumuni cumuni chì a maiò parte di e femine sperienze. Scupremu chì analizà i quessi i cumplicati a maiò parte di e femine sò.

Di sicuru, u cumplessu più impurtante hè un discretizzioni cù a vostra aspettazione. Ancu s'è issa solu fà per surtite è entrevista parechje donne è donne, eddu ogni ghjornu serà necessariu per annunziu di e so difetti in l'apparenza. Questu ùn significheghju micca chì tutti si cunsideranu sò stati o fistus, ci sò di elli quelli chì sianu perciuti cum'è stanu, mi piace è apprizziate, anche u fattu chì a so presentazione hè luntanu di l'ideale. Questu hè micca micca applicatu solu à e donne russe, a stessa stategia pò esse realizatu nantu à Internet in ogni situazione internazionale è u risultatu sarà casi listessa. E donne si sò sanu sanu sanu sanu un pocu, nantu à a forza di u 20-25 percent. U restu sò assai crìtichi di elli, à a so presentazione. Ch'elli ùn sò cuntentu e la "troppu grande lingua", "la mancanza di una vita", "a struttura disproportionate di a figura comu na tutta a", "li gammi Cabrières bandy", "picculu petti, o troppu grossu", "sovrappeso", "cellulite". E sta lista ùn hè micca limitata. Ciò chì hè più interessante hè chì cù i so prublemi, questi oghji è e donne chì soffrenu di un cumplicità d'inferiorità anu datu a causa di l'aligria è l'alegria à parechji saloni di cusmeticu, è i cirugia cusmetici. I più cuddaggi per l'apparenza di e donne, u più dirittu di rapprisentanu di sti professioni pò guidanu nantu à questu. Perchè unu terzu di e donne sò priatu cu e so apparizione, sempre cherche facili modi di scioglie i so prublemi, e li rapprisintanti di i impresi, piante, bellezza, e centri chirurgia ancu di più, plastica, sò sempre prontu à aiutà i fidati à truvà u so sonniu di divintà perfetta.

Pudemu di diri chì alcune complexi puderanu generà d'altri. U secondu complemente, micca menu più pocu cum'è u primu hè u complexe "maid vieja". L'urighjini di questu cumplicamentu, rispettuamente, venenu da altri complexi. Unu di elli hè inpesu. L'esercitu di pisu hè un prublema di u XX sèculu. Sta prublema hà cambiatu a moda in una varietà di dieti. Ogni zuccaru hè necessariu in una dieta, ancu si porta una ropa di 44, hà sempre bisognu di pèrdita, perchè quandu un omu creatu un estereotipu chì u pesu di u pienu di u persone, u megliu è più s'assumiglia dunque.

Ma u pessimu di tutti, è u fattu chì a maiò parte di l'omi hà principiatu à cunsiderà u listessu. È à ghjornu, a più maggie in a realità prefete e femminile slender. Iddi ridiva à i parsoni magre, è chì a donna plump, varchicedda, fighjulendu lu, à bassa boci à pusà è isari un calculus rigulari, pirchi solu sò cunvinta chì issi ladiu e "un gran matinu mentre ch'elli pensanu" avìanu mai moglie ùn avissi a pigghiari. Emigghiati di odià è di u corpu, questu porta à u fattu chì accumincianu per evità di junti è acquisto cù u sessu oppostu, ci hè una timidez di trattà cù e persone. Ùn avete micca capitu chì ci hè bisognu à amà per quellu chì site. E tutte e so difetti facenu i so propri meriti.

Allora, à a quistione di quale cumpunite a maiò parte di e femine sighanu, in più di quelli nantu à lista, ponu esse un'altra, micca impurtante, u terzu complexe basico. Questu hè u "cumpimentu di lettu". A maiò parte di e donne anu vargugnatu da intimi riunioni cù un omu. È dinò, a ravaganti causa hè disintente di u so aspettu. I donne sò vergogni chì un omu pò vede u sputiche è, cun consegnu, vedi tutti i so difetti. È questu in a maiò parte di i casi hè un gran problema per parechje parechje. Ma hè pussibile di trattà stu prublema. Ùn ci hè bisognu à esse critichi nantu à sè stessu. Hè bisognu à apprezzà u vostru rispettu, è l'omi sò obligatori chì elli a rallegà in e lodi di e donne è a valdi cù cumpiimenti.