Ropa di sita naturali

A pruprietà più inghitzau di e vestiti fatti di a sita naturali hè chì quandu si usa, ci sò sensazioni di un toccu vivu. Sta pruprietà spiciale hè dovutu per elementi, com sericin, alanine, glycine, tyrosine.

In più di i sensazioni piacevuli, e vestiti fatti di sita naturali pruvenenu un effetti benèficu nantu à a pelle: restaurate a pelute irritata è stimulà a circulazione sangue. Per quessa, assai dermatuloghi chì anu cunsigliatu di i so pazienti soffrenu a ropa di sita quandu sunburni, dermatite è danni di a pelle, chì sò accumpagnati da prucia è ardenti. Avissi cunsigliatu l'usu di struzzioni di sita per e malatie, cum'è l'artrite, u dolore in articularia.

A patria di a sita hè a China è u Giappone. Dapoi u tempu anticu, l'abitanti di questi populi anu truvatu u sicretu di a giovana in vestiti fatti di sita naturali. Avàvanu cunnisciutu i pruprietà di a sita, cù l'aiutu di quale una donna pudia sguassate e so arruganti è liscia u pelle di a so fàccia. Perchè e donne di sti civiltà antichi dopu à piglià prudutti di bacinu o simpliciamente di lavà utilizati per lavandà soffrenezze di sita, per dorme utilizate solu cullezioni di sita naturali.

Ci hè una vista chì i vestiti fatti di a sita naturali sò solu a roba donna donna. Ancu in i paesi orientali, l'omi purtavanu vistimenti di sita per aghjustà a putenza. In certi paesi europei era questu chì i zitelli unmarki eranu micca pruibbuti à vistimenti di sita naturali per via di i so prupietà eroticu, per ùn currallu. Per esse rimettutu di l'insomnia, ponu piamassu fattu di materiale di sile, perchè quandu si tocca a so pelle di sita, ci hè un sensu di pace è rilassazione.

Per a robba purificata da sita naturali, solu lavatu in manu hè furnitu cù l'usu di powders special designed for silk fabrics. Piglia sta foglia pò esse à una temperatura di no più di 30 gradi è hè megliu per lavare per utilizà un bagnu o qualsiasi altru cuntinuu, induve pudete pruvà una grande quantità d'acqua. A l'acchianari finali, aghjunghje un pocu vinegar à l'acqua è ringe. U più impurtante di ricurdà quandu u lavare di tessili di sita hè chì sò micca pruibitu di spresser è torce, è secenu solu in un locu ombrezu.

A robba in ferro cù a sera naturali utilizzanu un regnu di temperatura speciale è lenti da e cose da u latinu pocu ligne. Quandu travaglià, ùn lascià u tisu, perchè ùn anu mancu. Se si avete pulito u tela di sita, ùn avete micca u tempu di pattu, ponu poni un pappu fissu in un sacchju è in un frettu, induve puderete salammi à dui ghjorni.

A qualità di u filu di sita dipende à u tipu di cinghiata è u livellu di u so supply. A tessera di sita différence d 'altri tissuti in a mancanza di una struttura cellulari. Distinciò a ropa di a rete naturali di sera à diverse curati, hygroscopicity, alta elasticità, a bassissima luminosità, a resistenza di calor è a resistenza di calor.

Unu di i telessi possittivi di a ropa di sita hè prudutti di bambù.
I seguenti tessili ponu esse riferiti à u gruppu di tessili di sita: crepe, crepe-georgette, brocade, fular, crepe-de-chine, chescha, lino, fay, taffeta, satin.

In i tempi muderni, cumincianu à aghjunghje fibres artificiales a l'estruzione di sita naturali, chì cuntribuiscenu à l'apparenza di texturizei novi è interlazi.

I mudelli fatti di sita naturali hà una pruprietà d'assimbligghia di umidità, è ancu s'assicuta. Cù riti di sita, l'umidità in a forma di sudore si evapora rapidamente, ma puderete mancassi

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ