I megliu esercizii per studià in casa


Comu sapete, a furmazione fisica regulare aiuta à perdiri pesu è diventenu più viscosa. Ma se ùn avete micca l'uppurtunità di dedicate uni pochi minuti à sente o trè volte à settimana - ùn importa micca. Se tu durante u ghjornu per carica pocu di carica u muvimentu principale di u corpu à ogni chance, ùn avè micca avè risultatu menu stimulanti. Chì sò - i megghiu esercizii per studià in casa? À questu è parlanu.

1. Prima di cullà à a matina da u lettu, sullivate è bassu a parte suprema di u corpu parechji volte da a pusizione propensione - rinfurzeghja a pressa abdominal bien. Aghjustite à voi chì avete bisognu à poghjuzzu, cuntendu à 4, è per fassi rapidamente - à u cuntenutu 2. E studi chì l'attività di i musculi addominali durante a furmazione hè moltu più altu ch'è in l'argumintazzioni.

2. Mentre fugliate i renti è lavatu, invece di cuddà annantu à u lavamuzzu, abbassannu in la cintina, pruvatu a mantene a vostra volta in modu currettu. Questu hè u principale principiu di tutti i classes di capacità. Hè necessariu di fà un pendentinu avantamente, solu per frenzà i ghjuvuli. È più bassu di scinza - u megliu. Ma in ogni casu, ùn circundà micca a vostra volta è ponu nantu à a volta "fretta".

3. Mentre chì aspetta u stufa mentre u caffianu hè maturu o l'insaccate, fate parechji "attaccoli di fencer". Pruvate à piglià un passu maiò cù un pedi, lasciate postu, è aghjustate nantu à quellu pede chì era davanti. U passu urdendu ogni ghjornu deve esse cambiatu. Hè ancu utile per fà varii situ abituati. Eccu i megliu eserciti per a parti infermale di u troncu, dispunibili in casa. Avete vistu: in un mesi o dui i vostri buttigliareti diventanu seductive.

4. In u trasportu pùblicu o in u carru nantu à a strada di travagliu o di casa, parechji volte in una strata di minuti è rilassate a pressa abdominal. È à a fine di stu "cumplicatu" per 30 sicondi, tira l'stomacu cum'è se vulete combina cù a spine, è poi rilassate cusì possible.

5. U fattu chì, se micca pussibule, ùn avete bisognu di usà l'elevatori, dicenu tutti l'esperti di l'educazione fìsica, perchè ancu un sveltu simplice l'arraggiunate arse sette volte più di calori chì avè un passaghju di elevatori. Ma tali esercitivu monotunu pò ancu esse difficili per sè stessu. Per queste, pisendu ogni passu cù un pede sanu in u passu, prossimu pianu pianu pianu à u puntu di pene è solu dopu tene l'altru pede nantu à u passu prossimu, duvere ciò chì fate u listessu cù a stile - è cusì à l'ultima tappa di u viaghju. Cumprà l'esercitu tutte ogni ghjornu, dopu à un cume di mesi, certamenti avvisu chì i vostri culi slender incrimina l'admirazione.

6. In a presenza di u travagliu sedentariu in l'uffiziu, vi benefigliate da un esercitu simplici è efficaisu chì furtifesce i musculi di u pettu, attivate a circulazione sanguinale è "rinfrisca" a testa. Stand next to the desk at arm long and lean your palms on the edge. Dopu quì, tenendu u corpu veramente, fate un pocu push ups in manu - u listessu chè cumu fà à stà nantu à u pianu. In questu, pruvate di tuccari lu tettu di a tavula. Hè una carica nantu à a tavula hè più faciule simplice di fà da u pianu, è l'effettu serà u listessu chì l'di a casa. L'esercitu hè ancu bonu per ciò chì hè fattibbli in u ambientu di travagliu.

7. À u travagliu, pudete ancu travaglià annantu à rinfurzà i musculi di u collu. Per fà questu, pona a palma di a manu davveru nantu à a testa è cumincià à fà cuntrullata pressu à tempu cù a manu è a testa. Allora, fà u stessu, mette a manu diritta alternativamente à a diritta, è u palme mancu in u latu di a testa. Allora fracche u to mugite più chjucu, fate e mani in u spinu di a vostra testa è pruvate d'elevà a testa, sopra a resistenza di e to mani.

8. Mentre era in casa, in a rutita frenu di affari di cummerciale, stà per un mumentu in mezu di a stanza. Allora fighjate nantu à i vostri tacchi, aghjaate i vostri ochji è, guardate u vostru equilibriu, duratu deci i seconde, lasceti è rilassate a pressa abdominal. Repetite questu quì più parechji volte. Sicondu i sperti, l'effettu di questu esercitu hè stimatu per u fattu chì avete aduprà a quantità massima di i musculi di u corpu in un tentativu di mantene l'equilibriu.

9. Quand'omu caminate intornu à l'appartamentu da un murou libbira, fate un pocu di minuti. Pulsà u vostru tornu à u più strettu, perchè chì i palesi è u «quintu puntu» tocanu u muru, è cumincianu à lentamente pianu finu finu à truvate in situ. Repetite questu altecimente parechje volte. Pudete risparmi arbitraria, ma se vi ricevi, fate u ritornu, per quessa, si vedi riturnate in u muru hè digià vicinu. Eccu i megliu esercizii per rinfurzà i musculi di i ghjughjinidi, di i manichi di l'abdominali. Per via di cunsultà una bona postura.

10. Un altru eżerċitu hè stata utilizata per rinfurzà a volta. Avete bisogna à esce da quande u tornu à u muru cunfidalli è d'alzate i vostri braccia direttamente nantu à u vostru capu fora cù e vostre mani. Cumincià à fraccià e so mani in u muru cum'è pocu pressu, senza piglià i vostri coddi è a spalle di e so mani. Allora, in u listessu modu, pruvate d'invucisce e mani à a pusizione di partenza. Hè abbastanza à fà circa dui approcqui di deci movimenti un ghjornu.

11. Quellu among l'esercii bè per studià in casa ùn hè micca l'ultimu postu si porta un rack in una perna. Pigliate qualcosa di travagliu ecunomicu, cum'è lavatu di pignotti o purche di patate, ùn si ponenu in i so pedi. Hè megliu per piglià un giudiciu, unu dopu, senza restanu à nunda. Eghjiecura necessità à usà i musculi di a pressa abdominal, è ancu conduce à una reducione utili in i musculi di a forza di sustegnu.

12. Mentre parlava in casa à u telefunu, ùn si sò micca sfracicati nantu à u lettu, ma aduprate a situazione per rinfurzà i musculi. Per fà questu, avete bisogna à stà nantu à a chjappata (tacchi, cù fette sali) è lentamente aghjunate finu à u limitu permessu. Allora accumincia lentamente à a posicione iniziali, mentre straining the abdominal press. Saria grande si a vostra chjamata hè stata abbastanza per dui gruppi di 20 abballati. Duranti l'ultima squat, stà nantu à i vostri pedi mità, tacciate i tacchi da u pianu è bassa dopu. Pruvate per fà questu 8 à 15 volte.

13 In a sera, assittatu davanti à a TV, susciteghja i vostri braccia, intricciate à i coddi à u angulu right, perchè sò à u nivellu di a to fàccia. Dopu un minutu parechji volte, fate i vostri coddi together, per avè tentatu di vintu a vostra propria resistenza. Questu esercitu hà rinfurzatu u triceps bè, chì ghjè assai utile à voi in l'estiu, quand'ellu hè duvitatu à pettu è cuddetti è senza maniche.

14. Ancu andà à fà dorme à lettu, fate pente nantu à a spalle è tene appena per 2 sicondi, è pudite rilassate tutti i musculi, cuminciendu cù i peri è finisci cù e dete. Cusì, sarete liberatu di stressu innecessariu, chì tira u nostru corpu a energia vitale necessitava.