Stà scritte per u più chjucu

I cartoni sò unu di i produtti principale di u sviluppu di u zitellu da u principiu di u XXu seculu. Dui i terzu di i zitelli è i zitelli mi pareanu media di dui ghjorni à ghjornu nantu à a TV. Mentre vi vittime cartoon, u cereu di u zitellu processe l'imaghjini gràfiche, infurmazioni pedagogichi è atti di viulenza. Questi fattori sò ancu un impattu pusitivu è negativu annantu à u sviluppu di i zitelli.

U fattura positiva di i cartoni hè l'estimulazione di l'apprendimentu. L'usu di u cartulare animatu stimula e rilazione interpublicale, l'educazione è u sviluppu suciale di i zitelli.

Tutti volenu chì i nostri zitelli sianu organizzati è obedienti. Oghje ghjornu, i zitelli di l'età in furmagliu è di l'escolti passanu molti di tempu avanti i cartoni. I cartoni muderni per i zitelli sò perciuti da i zitelli in modu diffirenti è avè un certain impact on psyche e sanità di i zitelli. I so sentimenti è a cumprinzioni di u mondu intornu à ellu ùn anu preoccupatu assai adulti.

Un fattore impurtante in u prucessu di studiu comparativo di e caratteristiche di caricatura hè u so impattu pusitivu in u sviluppu di u zitellu.

I cartoni sò un modu immensu per trasferisce l'infurmazioni à u core di u zitellu. Carichi per i zitelli puderanu esse diverti è à u stessu cugnitivi è sviluppu. Studii di sviluppu aiutanu à u zitellu aprendu infurmazione utili è in u futuru utilizzate e so qualità pusitiva in a vita.

Oghje spessu i fugliali dumandanu parechji adulti, chì sò à tempu assai difficiuli di truvà una risposta. Cumu travagliu u travagliu, cumu si sò orgogliu travaglià, perchè l'abbitate i cresce u cane? Questi articuli sò infiniti. I parechji pruvate truvà e parolle ghjusti, spiecanu u zitellu à questa o questa situazione. Un cattivu aiutu cume cognettu è di sviluppu hè furnitu da caricaturizà chì insegenu à u zitellu à leghje, contà, esse tipu, puderanu esse amici è aiutanu l'adulti.

Eghjiecenu i cartoni per i zitelli venenu in parechje manere.

E matematiche hè u subjecte decisivu per u studiu successu, ma per parechje hè unu di i sughjetti difficili per capiscenu. Un modu bonu per aiutà à rinfurzà i fundamenti di e cumpetenze matematica hè di diventà caricaturas animati chì sò una vali fonte di cumpetenze matematica.

In parechje caricatura cume sonate sò stati. U zitellu sùbitu ricordati a parolla di i canzoni è cantà cun l'heroe di fàteli.

Caratteri caricaturichi insegni à i zitelli per guardà l'ordine, ùn ti ùn tocchi ghjucate, ùn ghjucanu micca cun partiti, sò ubbidienti, onesti è precisii.

I paisani è i educatori ùn deveru micca micca solu di u sviluppu fisicu è emutivu di i zitelli, ma ancu di u so sviluppu intellettuale. Ogni stage di u sviluppu permette à i zitelli ani scopre u sensu novu, amparate qualcosa nova. Diversi fatturi di u sviluppu sò cunsigliatu per elli in i libri, cartoni. I studii ammanenu chì i cartoni animati animate à u sviluppu di l'intelligenza, ancu di i più ghjovani in ghjochi.

A televisione oghji ghjocu un rolu grande in a nostra vita. U cumpurtamentu di i zitelli depende assai di a nfurmazzioni chì derive da i medià, in particulari, vedini i cartoni. Certi caratteri ficoli sò diventate l'idoli di i nostri zitelli. Prughjenzi regiunale di film animatu facenu chì l'ominu crede in bonu è capisce ciò chì hè male. A maiò parte di i figlioli volenu esse eroi in una vita verita, dopu vede qualchi caricatura.

I Pediatri ricumandenu chì i paisani limitanu a vista di vista di i cartoni di i tempi muderni.

I cavali bisognu à esse protezati da caricaturas terribles e terribili, chì sò oghji chjosi di broadcaste televisivi. Ùn impastate i zitelli cun infruie chì interferiscenu cù u so sviluppu normale.

I amate mamma! À u ventu friddi è di l'inguernu d'invierno, quandu hè incunificata è fredda fora, stà cù i vostri figlioli in casa à i televienzii per guardà un altru cartoonu culuniale induve l'eroi di i cunti di fanti dighje a benezza è boni modi. Receviu infurmazioni utili di i cartoni di u zitellu, u to figliolu sarete definitu in a fede ubbidienti è una persona amuca in u futuru.