Quandu i zitelli puderanu accuminciari a daveru

A carne di maiale hè "prohibitu" in a cultura alimentaria di parechji pòpuli. Puderete in questu cunnessu (postu di tuttu, i pruibbuti ùn sò mai avutu dapoi nunda!), Hè spissu pussibule di vede a question in i fori di mamma, quandu i figlioli pò esse dati porch.

Intensu alimentariu complementarii, in più di u latte maternale, principia in i zitelli di u settimu mesi da a nascita. Oghje u vintuimu misi, i nutrizzionisti ùn solu permettenu, ma ricurdate ancu l'intruduzioni di i prudutti di cugliera in a dieta di u zitellu, generalmente carne, solu in a forma di purée è necessariu in cun u purificatu di puré.

A carne hè una preziosa fonte di prutezione animali è minerali (potassu, ferru, fosforu). Assai parenti prifirisinu avè principiatu à manghjà u zitellu cù a carica di "dietetica" è di tigna di Turchinu. In ogni casu, ogni "qualità" di carne sarà chjappata per separà, cuminzendu cù ½ cullenada di purée di carne. Dopu tuttu, i carni, cum'è qualsiasi novu pruduttu per un zitellu, puderanu causari reaczioni allergii. À u tempu, a dieta di u zitellu puderà arricchianu a vitedaccia di cala, o carne di vacca, u porcu (ancu micca grassu, ma magre). Una variità decent di menu di carne pò esse furnitu di carne di conchju è di pollo, in quantu di lingua. I funtzioni è i tradizioni di e repertorii indipindenti permettenu di aghjunghje a dieta cum'è ingredienti di carne cum'è carne di cavalli è carcu.

Qualchi parenti sò temerari à introducione i porcu in a dieta di u zitellu, preferiscenu carri di carne è carne di pollo. In ogni casu, si deve esse ricordati chì a viteddu è u puddastru, quandu inclusu u mennu di u zitellu, anu ancu bisognu. Un zitellu chì mostrava l'intolerancia oblicu à u latti di vacca, hè megliu micca di vinu di viteddu. Carne di avanguju, in certi casi, pruvucà ancu una reazione allergique in i zitelli. In casu di dichjarazioni, u raziu di u zitellu hè cunsigliatu per include carne di maiale da l'età di ottu misi.

Ci hè una opinione chì a so carne si cuntene parechji histamini, chì pò causà una reazzioni allergique in i zitelli. Questa affirmazione hè veru, forsi, solu in rispettu à a carne grassa. Se i genitori hanu sospetti di allergii, a introduzione di carne di porcina in u menu di u zitellu pò esse posposta da pocu tempu. A carne di porcellu cuntinuu in petite volumi pò esse dati pocu da l'età di 10 mesi.

In ogni casu, ùn hè micca necessariu di abbandunà a carne, perchè u vegetarianismu irranjughjone à l'alimentariu alimentariu implica interrupzioni in u sviluppu di l'organiziu tutale di u zitellu. In i casi serii, a consequenza di u rifughju di manghjà i manciari hè u sviluppu di u cori cun u periculu di a demenza progresiva. Ùn hè micca solu ghjustificatu, in questu cunnessu, chì u zitellu pò assicurà tutte di ciò chì hè necessariu per u crescitu è ​​u sviluppu da i cereali, nocci, soja, sementi è legumi, è a cardu sarete trascuratatu, postu chì hè solu più baziunale è più prezzu sustituiri.

À l'età di ottu misi, u travagliu gastru nutrittore di u babbu hè digià prontu à trattà cù a digestioni di carne, questu facilitatu da un preparatori è un periodu di mezzo mesi di alimentazione complementarii cù altre platti novi à u zitellu.

U figliolu cun un liveddu ridermu di l'hemoglobina o signali di rickets necessanu d'entre carne per davveru a data dovuta. Per via di indicazioni medichi privilegiati, a carne hè cunsigliata per esse introduttu in lure da 6 mesi. Ammaistosi, trasfiriti a l'alimentaire artificiale, cumpensu ancu per a mancanza di nutrienti se a so dieta pocu introduces a carne.

Cusì, cuminciendu da l'età di 8 mesi (è cù indicazione speciale hè pussibile prima), è di prima chì u zitellu scorsa à l'età di 2-3 anni, a carne di porcina, in tutte e so variità, è certamenti in quantità ragiunate, pò esse presentatu in a dieta di u to figliolu.