Una manera ràpida à guariscenu un friddu

Oghje, parleremu un modu veloce per guariscenze per un friddu. Autunno, una bella tempiu d'oru, ma hè un periodu di clima cambiante, chì hè accumpagnatu da una immunità debbitata, u friddu è a maladie. Finu à averete malatu, rinfensa a vostra immunità. Dopu à e vacanze passanu assai tempu in quelli stanzi pocu ventilati, sò in un locu fugliale, sò sti prudutti, uffiziu, metru, induve hè una probabilita alta di acquistà una infestazione virali.

Observe a misura di salvezza
1. Vestiti apposta, cum'è in a cascata, pò esse mudificate di u flussu di temperatura di a temperatura. Ancu s'ellu hè tempu assolatu, questu ùn hè micca a raghjoni ch'è esse un ghjornu caldu, hè megliu fà piglià una sudaria cun voi. Si oghje u ventu forte è a temperatura nantu à a strada hè sottu 12 gradi, i zitelli bisognu di portà un caprettu, ùn site micca nantu à u zitellu in bè cum'è u zitellu suduverà, sopra sopra, è questu durarà un friddu.

Evite scorri. In l'Uffiziu, in u metro, quandu ùn ci hè micca un prughjettu, hè megliu caccià i vistimenti di e roccia.

2. Hè bisognu di manghjà. Per fà quì, in a vostra dieta aghjunghje assai sustanzi chì ponu furnisce a resistenza à u corpu. I pezzi è e caratteri chì cuntenenu prutini, in frutti secchi è melti contientanu carbuidrati, sicondu i medichi di zuccheru avissiru evitari, postu chì a sucrose hè un nutriente per l'agenti causante di friddi - Staphylococcus aureus.

I frutti è e ligumi cuntenenu assai elementi traccia, vitamini è ravanelli, alli è cipolle cuntenenu sustanzzioni volatili - phytoncides, chì ammazzanu i microbicchi. A principal hè chì ùn devi micca di vitamini, se manghjate frutti è ligumi, da puderà uttenimentu di più è mediche, avete un esercitu di e sustegiti necessarii, tuttu questu pò causà allergii.

Sì malatu:
1. Mantene e to pede caldu, usa calzoni calzoni. I medichi cunsiglianu di metta i macchina à i pezzi, o caminari in calcini di lignu fissatu cù a mustarda.
2. ARI, ARVI è u friddu, questu hè l'spettru di e malatie chì u bacteriu multiplica. Per esempiu, u friddu cumuni è accumpagnatu da i friddi in a forma di u dulore in a testa è di u nasu, starnuchendu, a congestioni nasali. Ma se u fretu ùn guariscenze, ci saranu terribbili consegni in a forma di sinusitis maxilari è otitis da ottielli.

A rinitis hè tratta, ùn trattà in forma incorrecta, parechji zogliati chì solu per una pocu tempu facilitate u soffrenu. Quandu u nasu hè stuffy, ci anu purtatu acqua, tuttu questu hè un signu chì u corpu hè una lotta di i patogeni di a malatia. Da u corpu, cù i sécrétions da u nasu, i parechji patogeni sò trattati. Sì digite in u nostru santorinu, rindu è naftica, facilita a respira, stà azione di u nasu, perchè scumpete a difesa di u corpu. Allora u prucessu di infjammazione passa in i bronchi, tràchea in a gola.

Sì avete un corpu cù u cunsigliu di i duttori:
1. A medicina tradiziunale à i primi signali di u fruttu cumuni aiuta à piglià 1/3 d'una cullizzioni di mantova, mischjate cun pezzu di salinu, calene nantu à un focu picculu è lubricate u nasu da l'esterno.
2. L'aria di i sinusi mandibula hè a machuca in ogni uitu di u nasu. Prima di vultà à u lettu, scaldate 2 ova dura, chì strappanu in un pannu, è calenziu u nasu. Cundate ci hè stufatu cù acqua calenta, a temperatura di l'acqua hè di 45 °, aghjunghje a mustarda, basatu nantu à un bucket d'acqua, mette 20 grammi di mustarda in po.
3. Massaggio i vostri dritti cù punti biològichi attivi chì sò: trà e cigliu sopra u ponte di u nasu, in u centru di e cellue, à u principiu di e cellue è à l'ale di u nasu. À a notte hà bisognu à mette in calze, in quandu duvete aiutà a mustarda secca. In questi sanzellati duvete marchjà in a serata.
4. Rinfrite u nasu, hè u megliu modu per cumbattà u friddu cumuni, lavatu cù e infuzioni cale. Per fà sta prucedura, avete bisognu di una ghjiringa senza una labra, una pera di gaddia calcariu è un tubu plasticu finitu. A testa si deve ghjunghje pocu avantaghju per chì l'infuzione prupostu ùn vippiru. A infuzione curinga introdiscini lentamente. Rince alterne cù instillazione in u nasu di 5 o 6 zipuri di sta infusione.
5. A laxazione pò ancu esbilite u primu signu di un friddu. A purificazione di u intestinu movilizeghja i difesi di u corpu. À i primi signali di un friddu bisognu à piglià un laxante - oliu di ricca, tintura di u stalker, u fette di grass, i scumparutu di a cortezza di l'aranciu. E beviate quantu pussibule, è più corsi di aranciu 1,5 o 2 litri per ghjornu. Hè un effetti antiinflamatoriu. Ughjugna di cranberry, una tazza d'acqua fogghiata duverete mette una cullizzioni di meli è 1 spoonfu di babuni di babuni.

Cumu cura à guariscenu un friddu
Pudete eddu un grandu quantità di fondi anti-friddi, ma solu sferisce temporaneamente a cundizione è permettenu di travaglià un ghjornu di travagliu.

Comu sempre, i ricetti di "Amami" vi aiuterà. Sè stati stati cungiati à l'osta, spent a lot of time in u friddu, imbiancatu, aghju bisognu di cullittura di una bacinu di l'acqua in casa, aghjunghje mustarda è foglie vostri pedi beni. À u listessu tempu pò eddi un vetru di tè calce calza cù u bè meli o latte, o un latti quarchi cun u melatu. I friddi ùn anu micca paura.

Sì ùn vi pò fà calore, è avete malatu, andate in lu lettu immediatamenti. Ùn impuse a maladie nantu à i vostri pedi, perchè u friddu ùn ùn stende in parechjimani, è ricive una complicazioni, ma hè megliu aduprà trè ghjorni à i vostri gastu è guariscenu a cura. Ci hè una bisognu di più di l'agliu, a partenza di vitamini cuntene l'olii essenziali chì distrutinu i patogeni patogeni. Se ùn pudete micca, manghjò l'agliu, aghjunghje in u prima e seconda corsi.

Nanzu à u lettu pusò una candela aromaticata cù u oliu di u tuya o eucalyptus. Quessi olii essenziali sò dannuzii à l'agenti causattivi di a malatia. Runny children nose pò esse cura per 3 ghjorni. 2 o 3 volte à u ghjornu, lubricate i passageri nasali cù u flagellu di cuttuni, chì sò moistened with thuya oil, pudete puru lubricate u nasu cun l'ungie "Bryonia". In 3 ghjorni passassi u friddu, è u friddu ùn esse intruti.

Cough è un fretu sò bè ​​per inhalazione. Cumpghjenu patate in un uniformu è respiru nantu à u vaporizzariu. Pudete piglià pochi cullarone di soda è dissolve in acqua caloria, respira. Pudete fà cù l'olii aromatique un bon inhalation, in l'acqua calda chì duvete bisognu di un ghjornu di oliu.

Nimu li piace à esse malati, ma per a maladie ùn importa micca o ancu qualchì l'amori o micca. Cumu cura à guariscenza per un friddu, quì sò uni pochi ricetti.
À l'iniziu iniziu di a malatia, avete bisognu à i so pedi in acqua calda, poi poveru rapidamente à l'acqua fridda, mette nantu à i mitjati di lignu è andate in lettu. Avete bisognu più di cumertero, chì cuntenenu vitamina C: tè cù limonu, tè cù pastacane è roseta, zucchetti.
E l'ùacchi rinsuscenti è ghjunti da u nasu? Pigliate un pocu di camomile, piglia un vetru di acqua fogera, fate chì infundia. Aggiuncenu ½ tazza di acqua fervente è fassi presu a testa in u ferru. Prima di vultà in un lettu, eddu u latti quandu, in u quale u fucile hè fruttu. Hè allughjendu a tussi di noite.

Cù una tezza forti, fremu a spine è u pitta cù ungulate chì cuntenenu olii essenziali. Scopre in una manta di lana è vai in u lettu. I tavulini anu una diaphoretic, pò esse fatte da frutte è fugliale seccu di faraghju, chamomile, raspberry. Durante a malatia, fate e fume e l'alcoolate.

Avemu sapemu quale un modu veloce per curà un friddu, sapendu queste prescrizzioni simplici è efficae, pudete cure per un friddu.