Aria neve per a salute è a bellezza


L'acqua hè diventata cum'è un attributu abituale in a vita di u ghjornu, chì spessu ùn avemu micca pinsatu di u so valore. Intantu, l'esistenza stessu di a vita senza acqua hè impussibule. L'acqua pura per a salute è a bellezza hè insubituìbile. Da ellu stessu, l'acqua ùn possa nisuna pruprietà nutrizionale. Ma, però, hè u "u pruduttu alimentariu" più impurtante.

L'acqua hà una lista enormi di "funzioni" in u nostru corpu. Fate a maiò parte di ogni cellula in u corpu. È dinò tutti i tipi di liquidi - sangue, limfa, zuccheri di digestioni, suduri, lacrimi e saliva. In questu sensu, hè l'acqua chì furnisce i culu cù nutrizi, traccia i elementi è l'ossigenu. Sguassà scàccia di l'attività vitale, mantendu una constantissima impurtante di a cumpusizioni di l'ambientu internu di l'organizimu. L'acqua frete u corpu cù u calore è calenti in u friddu, chì furnisce un equilibriu di temperatura. L'acqua infruisci l'ochji, a bocca è i canali nasali. Lubricate i articuli è ponu esse un scumbener, prutegge l'organi internu.

L'apicultori di l'omu in parechni mane dipende di l'acqua. Per esempiu, a nostra faccia. U cambiamentu climatichi, cunvivente di tazza di cafè forte nantu à a matina è di tantu necessariu maquillaje - tuttu questu hè micca u migliori modu per l'affettu di a cundizione di a pelle. Sì a so purga ancu di una carenza di fluidi, in seguita una cuttatura sulla, secchezza, una penura per l'acne, i arruganti è flabbissità di a pelle sò stati furnuti. U megliu metu di pughjale in questu casu serà di ottumà a pelle, à fora (cremes) è internu (ingaghjamentu di acqua).

Un altru prublema di u mondu mudernu hè u pesu eccessivu è l'obesità. E in a lotta contru, l'acqua fa un rolu impurtante. Hè sappiutu chì cibu u suffertu dapoi assai suffrì, prumove a ardente di l'excrementi di grassu è più efficevuli ardenti di calori in a furmazione cù l'attività di ghjornu.

U difettu di l'acqua in u corpu porta à a desidratazione. È a deshidratazione pruvucà u sviluppu di parechje malatie. Sindrome di fatica crònica, dipressione, malatie articali, trastorni digestivu, disfunzioni renali. È ùn hè micca una lista completa di prublemi possibili cù una mancanza d'acqua neia. U saggiu di u corpu hè indicatu da i seguenti simpemptei: u dolore d'arritmi o sintesi di l'articuli uratorii, a testa seca, infezioni recurrente di uvedu, fallimentu renale, pressjoni più elevata, stinziazione, dolore, cuncrezione poveriella, fatigue, skin seca.

Comu pudete vede, una quantità di acqua hè di una forma di guaranzia di a nostra salute. Dunque a quistione: "Per vìviri o micca di vìviri?" hà rendition inconditional. Di sicuru, "bevande"! Solu necessariu per spicificà quantu a vìviri è di l'acqua per bevi. In a vita corta, a perdita di fluidu hè di circa 2,5 litri per ghjornu. Cusì, avete bisognu da un beatu un 6-7 vetru di acqua à ghjornu. Ma in u calore, cù esercimentu fisicu, in u gravidenza, è ancu cù una stante constante in una stanza climatizada, a pèrdita risposta aumenta. Meurtri, è bisognu ancu. In questu casu, ùn si pò micca cuncernate solu nantu à l'apparenza di un sensu di sete. Indica chì u corpu hè dipoziatu dipoi, questu, hè pienu di una scassa d'acqua.

Avemu aduttatu chì in solitu emu prestu assai attenzioni à ciò chì di manghjà, ma più menu pensate à a quistione di quessicà a so sete. Intantu, annantu à una tonna di acqua passa di u corpu umanu annu. L'arsenale di diversi liquidi per pumparice hè abbastanza grande. Ma immediatamente vogliu avè nutitu chì e zitelli, inclusi leche, zuccheri è alcoolate, in fattu, sò prudutti di l'alimentariu. Sò calorii, ùn sianu fatte a so sete. Inoltre, l'alcohol, u tè o cafe, paradoschjenu, cuntribuiscenu à a desidratazione. Hè diventatu chjaru chì avete bisognu à tastà l'acqua. Ma chì unu?

L'acqua di ucchina "peccati" altu in parechji salti, metalli pesche, microbicchi è sustanzi tossichi. E l'usu di u cloru, ancu s'ellu ci piglia l'acqua di ucechju senza risparmii di infezioni intestinali, hè ancu una amenaica seriosa per a salute.

L'acqua da i fonti aperti - pochi, rifletti, chì parechji cunzidira mirculanti, pò ancu esse micca inseguri. Per via di insecurity da a penetrazione di l'acqua di a superficia, pò cuntene agenti patogeni è sugliusi. Parechje cun piacè arbeite acqua minerale naturali, è sempre. Tuttavia, si devi esse ricordati chì a maiò parte di questi e cose sò medichi. A so riflessione larga senza necessità reale pò ancu fà assai danni. L'sola eccezzioni hè acqua minerale di taula.

Hè impurtante chì l'acqua hè nettu è salute, cù un cuntenutu fisiologicu di i minerali. Questi richiesti sò assuciati da a maggiorità di eau minerale di stagni naturali, l'acqua è l'acqua pigliafrancese, purificatu cù l'aiutu di filtri privati. Ci hè parechje manere di purificà l'acqua. Unu di i mètudi più effittesi di pulizia hè u principiu di l'osmosi inversa. Stu metudu di purificazione d'acqua ùn hè accidintamenti paragunata cù u travagliu di i riti. Cù stu mètudu, a fine membrana d'osmosi inversa sguassà ancu partalli stranieri da l'acqua di u griglia, u so magnitudini ùn sianu più grande e grandu di a molécula. Un'altra cosa chì tocca à i sistemi d'osmosi inversa hè chì si facenu un urientale spicchiale ordinariu cumparatu in qualità è di utilizazione per l'acqua da e muntagne d'alta muntosa. L'acqua purcicata purificata pò esse borra diretta da u grigiu. L'experientzia cunvince chì a cucina calda da manghjendu a manciari d'acqua neia è assai tastier, è i kettle d'energia è i cafè ùn ponenu micca scala. Aduprà esse usatu per lavurallu verdura è frutti. È dinò per diversi prucessi cosichi è lavatu.

Beviu deve esse l'acqua ne per a salute è a bellezza in porghje chjode in tuttu u ghjornu. Sì a migliari entre migliori chì vulete manghjà, bè a bè da l'acqua. U sensu di famu rinfigurà. Hè aghjunta ancu uttene un vetro d'acqua neve prima di ogni manghjà. Hè rinfurzà a vostra salute è migliurà a digestioni. Per quelli chì attivamente si carghjinu cù carichi fisichi, u cunsumu d'acqua deve esse addivatu: un vintu di acqua per ogni medità ora. È se u pane hè tutta a testa, l'acqua pura è a guaranzia di salute è bellezza.