Chì ci hè u feraghju curative

Numerosa mudelli novu di rapidità di pèrdre di pesu spessu inclusi recomandà l'utilizazione di u viaghju in modu per perdèli veloce di pisu. Tali mètudi sò assai populari, ma spessu ùn anu micca justificazione scentifica. Quarchi certi dieti per a perdita di pisu sò cunsigliati di ricusà di manghjà di parechje tempu, è un accostu di sti tècnii hè chjamatu curving fasting. Hè bisognu di esse tecnichi tali? Aduprà a fasting sò sempri chjamatu curative? Intendemu di scioglie i risposti à questi interrugati.
Chì ci hè u viaghju curative?
A mannura terpiattica implica un prublemu di piglià l'alimentu per un certu periodu di tempu per un usi terapèuti. A risinga medica hè un allungamentu impurtante in u scaricamentu è a pruduzzioni dietetica usata in u trattamentu di certi malatii nervi, certi formi d'asma bronchial e di ipertintura. Cu un mannucci organizzatu degnu, ùn ci sò micca cambiamenti distròfichi in u corpu, solu cunsuma l'excrementu grassu. L'urganizazione di u viaghju curative hè ricumandata per più di 1-2 ghjorni. A risidenza medica per un periu più tempu solu esse realizatu sottu a tutela stretta d'un duttore è solu in un locu di l'uspidale, perchè anu usatu a sta terapia per parechji ghjorni, a vitamina vitti ci si trova, i proteini muskulati accuminzanu à cunsumà, è altri pudori metabolichi. In certi persone, cù manighamentu terapicuu, debbulizza, marvagità, nausea, prus dentale pressjoni. Dopu un periodu di sdegnu, avete da fà una transizione per una dieta ristruttiva per parechji ghjorni, chì hè un praticatu per ogni persona. Sì e règule di famigghia medica è l'impegni impurtanza di una dieta ristorante ùn sò micca osservati, una persona pò esse desarrollatu sintomi di pancreatitis, gastritis, colecistite.

Vale aduprà u viaghju in risca per liberà l'excrementu pesu?
Per riduce u pesu di u corpu, u ciamonu ùn deve esse micca ricumandatu in ogni caso. U fattu hè chì in a mancanza di l'alimentariu in u corpu, u prucessu di averma nutriente in u tissue tissutu hè attivatu. Cù a ristaurazione sussuttanti di a dieta normale, u pesu di corpu hè prestu ristau rapidamente, è spessu sottu un pocu tempu di tempu si ponu più di parechji chilugrammi ca prima di l'iniziu di sdegnu.
L'usu di l'anu dettu " ghjorni di descarga " chì anu ricivutu assai popolarità avè ancu esse realizatu solu dettu a presenza di u duttore è dà un regiu rapidu à una dieta fatta.

Chì ghjè in u corpu à u viaghju, senza cuntrollà da u duttore?
In l'absentia di un cuntrollu medico propiu, chì pò esse furnutu solu in l'instituzione medica, a fami pò causà dannu tangibule à a salute umana. In certi casi, e cunsequenze ponu esse più riccherete è posanu una minaccia per a vita. Per esempiu, in i persone cù l'ulceri peptici di u stomacu è duodenimu, una famiglia prolongada pò causà i purgamentu internu.

Chì ci hè a contraindicazione per l'usu di stu tipu di terapia, cum'è i viaghju curative?
U radduattivamentu curativu hè contraindicatu in cundizioni d'espansione, forma attiva di tuberculosi, disturbi di u fianu è di rinsula, e malatie infizziosi, tumuri maligni, ulcera peptika u gastritis. A fami terapeutica hè tutta contraindicata in a zitella.