Comu rilassà in Cairo

Se vulete fughjassi di a vita di u ghjornu di pocu di ghjorni, andate in un locu è passanu un findi romantico cù u to amatu, da cunsiglià per voi in Egittu. Stu postu hè piacevule à parechji. Eccu avete acquistà cun a cultura di u paese, cumprà parechji vende valenu, divutu di a bellezza è l'exotismu.


À l'estiu, u destinazione turistica più famosa hè Sharm El Sheikh. Tuttavia, vi cunsiglià per andà per El Cairo. Quì pudete vedere è bassini, e carichi antichi, è e chiese più antichi, è dinò e moschee, sinagoghe, palazzi è parchi. Ci sò molti piazze per stà. Se vulete cunghjunghje restu è impressione, da questu, u Marriott Cario hotel hè ghjustu. U principale bastimentu per stu hotel hè u palazzu pre-storicu "Gezira". Inoltre parechji ristoranti, cafes è una piscina grandi. L'hotel hè situatu à u centru di a cità. Per quessa, pudete facilmente attruisce qualche viaghjanu. Quì, u restu ùn serà micca menu confettu è cum'è di a costa - sulati, bassa, cammìnanu in i jardinu di l'omosessuale è amandate l'òmini maestri di a cucina egiziana.

Per vola à u Cairo ùn hè micca persu, solu 4 ore à u volu EgyptAir. Per quessa, u volu ùn serà micca scatente. Inoltre, per u sake di such impressions from u restu pudete andà à a fine di u mondu.

Cosa visita in u Cairo?

In u Cairo ùn avete micca avutu bored. Sè immubiliate di a storia, dopu vi assicurà visità u Museu Storicu di u Cairo. Quì pudete vedete un esposizione unicu chì vi aiutà à scopra à u mondu di l'Egitta antica durante u regnu di i faraoni durante un certu tempu. In u museu pudete vede l'oggetti di l'urdinaria, pustusi è scultori di vita di i faraoni, l'ornamenti, u papiru, l'altri. Malgradu u fattu ca qualchissia di l'exhibiti sò parechji dicini anni, sò stati priservati bè. Una altra diferenza di u museu hè chì tutti i nomi di l'exhibiti sò firmati manualmente da una penna o stampata nantu à una plate di scriviri. Quì pudete vedere per voi l'esezzioni di i tombi di Tutankhamuni, una cullizzioni di ornamenti d'argentu è d'oru, è l'e so mòmpuli di i faraoni.

Parantemu in Cairo in Marriott Cario. Stu hotel hà digià citedu prima. L'hotel hè situatu nantu à l'isula di Zamalek in u mezzu di u Nilu. Cum'ellu in l'ultimu seculu l'isula hà campatu nantu à l'isula, ci sò villi antichi chì sò cunsiderati fermani. Per via di a so locu, i veddi di i chjassi è di e villi sò immilluti. Da i finestri pudete amparà a notte è a notte Cairo versus u sughjettu di u Nilu.

Chì studiu?

Assicuratevi di mostraru un interessu especial in u palazzu di "Gezira". Hè stata fatta per aperta u Canali di Suez è diventenu unicu per tuttu u Muvrunutu. E monumenti europei, l'Empress Eugenia è ancu a sposa Napoleone, chì hà vinutu personalmente à l'apertura di u canali, si firmonu quì. Oghje, in onore di ella, l'hotel hè chjamatu dopu u salone è comedor, chì si trova in a parti storica di l'hotel. Questa sala di comedor a sola è pò accumendarà à 160 persone. Un spaziu grande per u salottu era attribuitu per una bona ragioni. Ismail Khedive, chì in questu tempu guvernò l'Eggittu, era assai accetturatu è assai piacevule per vende poligamia.

A parte di u palazzu, chì a più piaciuta l'Empress Eugene, hè stata fatta apposta per i so appartamenti parisiani, in quale hà campatu. Dunque, in u palazzu parte di u vostru hotel, pudete passà assai tempu, ammirazione di i salotti di luxurii è l'arti ogetti chì sò situati quì. A strada, i travaglii di restaurazioni hè stata rializata recentemente, grazia à quale l'avvisi anu acquistatu u so apparenza originale. A ristaurazione di a tapitula, chì hè l'orgogliu di u palazzu, costanu 2 miliuna.

Casino à l'albergo

Sè vo site un fan di ghjocu o solu cercà l'intrattenimentu, pudete visità u casinu, chì ghjè situatu ghjusta à l'hotel. Quì pudete pruvà a so furtuna per ghjucà à e traghetti, roulette ou poker. Sì per voi ùn hè micca in tuttu interessante, cafè spiaggia in a galera pittoresca "Saray".

Closer à a bella

Sì avete adupratu à esse à a musica bona, dopu à esse sicura à visita l'opera Aida. Fu in u palazzu di "Gezira" chì l'opira di Giuseppe Verdi hè stata prima pè special order de Khedive Ismail à a apertura di u Canali di Suez. Oghje questa opra si realice quì assai spessu. In onore di ella, u banquet principal di l'alberghiera induve i casali sò tenuti sò ancu chjamati. Immediatamenti dopu l'opéra, pudete assicurà un cene cù balli o urganizà un cóctel.

Dopu avè cena è cena?

U megliu postu per un manghjà in Nights Egiziani. Sicura, è à l'hotel ci sò assai ristoranti per ogni gustu - cù cucina italiana, giappunisa, francesa è egiziana. Ma vale à vede in a casa-casa "Night Nights". Questu restaurant hè stallatu ghjustu in i giardini di u Palazzu. In ghjiru à l'altri, l'arburi sò illuminati cù luci è l'odore di u focu alimentariu coccu hè intesa cada postu. Quì tutti i platti sò assai gustosu: da u falafel tradizionale, hummus ikebab à baladi - baked in u pasticci di u fornu. Cù un pruduttu cusì diliziu, hè difficiule di pensà à una figura. Ma pudete tombà per voi stessu. Inoltre, i prezzi in questa scola sò abbastanza bassa.

Una fabulosa edità in Nilu

Sè vo site per andà cun l'ànima assicata in questu viaghju, pudete esse sicuru d'admirazione di i dui di voi à u sunset in Cairo. Ancu s'ellu ùn avete micca u tempu, pruvate dinò à almenu un ghjornu per un pianu nantu à a barca. À a sera, pudete apprezzà unu di i pezzi più belli è nantu à u Nilu, mentri si manghja u vinu è mani tenuta. Quandu a scurzia vene, a cità hè trasformada. A luna illuminava l'edifizii, quartieri misteriosi è i risturanti nantu à u terraplante principia à rifughjarà l'acqua scura da u Nilu. Ùn hè micca difficultu d'urganizà stu viaghju. Simply sufficient to book in hotel.

I passi di ghjornu

Ùn ci hè nunda più piacevuli chì camminava in a matina nantu à e carrughji di u Cairo. In questu tempu, hè sempre tranquillu è ùn ci hè cascata. Durante u caminu, pudete piglià un shopping. Hè cunsigliatu è faciule facilmente per fà cumercii, ancu ghjenuvesi per noi. Ogni cità hà a so propria specializazione: una sola vende cusì, altre costumi è cusì. Ma tenite in mente chì puderebbe sdogliu in i mercati.

Di sicuru, un si pò micca imaginate l'Eggittu senza i piramidi è a misteriosa Sphinx. Puderanu ammirazione di u ghjornu, cù una multitùdine di turisti sottu u sole scorching, ma avemu avvisatu questu a notte. Perchè tutti i sera hè un spettaculu spettaculu laser. Forsi si pò ancu esse furtunatu per arrivà à un cuncerta cù l'Esfinxe.

Chì duverebbe purtate cun voi?

Ogni vota avemu per andà in un altru paese, vulemu abbandunà qualcosa per noi per u ricurdà. Per quessa, compraremu parechji ricordi è e cose. A Visiting Cairo necessariamente cumprà u cotonu egipcio. Hè cunsideratu u megliu pokazhestve. Ma esse attentu à e selezziunate è cercate solu i veri bighieri, induve a ropa di lea. In ochju, risicate a curruzzione in una falsa di una qualita bona qualità. Scegli un pruduttu tutusu piumbulu, chì cumporta impurite micca pegatiche. À quellu u lettu, serà assai piacevuli di dorme. In modu, ancu a Regina di Saga, dorme nantu à u cottu eggugianu.

In u mercatu, assicuratevi di cumprà spices, è più. Sò stupiti stuli. Tandu ùn avete micca truvatu in nuddu altru. Cumprate tutte ciò chì in l'ochji ghjittassi - ùn spenderà micca. Sì trovi scarpi calzoni senza sfumaturi, ci ricumandemu di piglià. Ùn vi scurdate di e ghjuvelli, per esempiu, argentu. Quì hè di qualità bona qualità. In generale, pigliate tuttu ciò chì piace l'ochju.