Esercitu per a perdita di pisu

Chì avete cuminciatu à fà in u nostru programa di u bikini un mesi ago, a vostra figura hà prubbabbilitatu u più attrattiva. Ma micca u tempu di restu nantu à i vostri lochi! Avemu sviluppatu un novu furmazione per voi, chì vi permettenu cunsulazione di risultati è acquistà novi.

Inclusu per i diversi esercizii nantu à u equilibriu. Puderete esce cumete nantu à una perna, chì farà chì i musculi mantene u so equilibriu è u travagliu più attivamente. Questu cumplicatu sarà abbastanza capaci è un novu! Unisci u nostre prugrammu di u biulogicu è, ùn importa ciò chì dura, ricurdate: cun ogni ripite rializate avete un passu à versu, à a figura di u to sònniu. Dopu tuttu, l'esercizii fisichi à reducesu u pesu aiutanu à ogni criatura per diventà una princesa!


U pianu di furmazione

Fate stu complexu trè volte à settimana, ma micca ghjornu dopu ghjornu. Prima, blink 5 minuti, allughjendu qualunqui cundizione di cardio, è poi facenu l'esercizii in modu, cose per 10-12 ripitenzii. Relaxate entre issi pocu di sicondi à ripiglià a vostra respirazione.

Avete bisognu: un paru di pescanti chì pesanu una pratica equilibradore di 4-5 p. una manu di pesu 1,5-2,5 kg.


Cù retratta

I musculi di i pedi è i neri.

Grazie à esercizii fisichi per a riduzioni di pesu, pudete truvà ghjunghje à una nova forma! Pigliate in ogni manu un pesu di pesu à 4-5 kg ​​è guardate davanti à voi, à u nivellu di i cosce, palms à sè stessu. Rinviri e so perte più largu chì i vostri spalle, pigliate i vostri ciddi è si pusendu. Caminavanu, pigliate u to pettu davanti. Oltru, pusonu e pedi anch'ellu novu, assicuta è ripetate, chì tirava a volta a perna. Continue a realizà l'eserciziu, cambiassi i ghjallu à ogni repetizione.

Spinate nantu à a testa


Muvimentu omoplate travaglia

Posa à pusà, i ghjorni chini, i petti nantu à u pianu. In ogni mano, pigliate una manu di pesu da 4-5 kg. Fasce i vostri mani in i coddi, trasversalà e pallini avanti è sopr'à elli chì i codi puntanu à i bandei sò nantu à a spalla. Ripigliate a premsa, rizzà e to bracce è sullurdate i pescanti sopra à u vostru capu. Bassa è repetite.


"Hammer" cù torna

Muscles di i pedi, nucali è bicep.

Pigliate in ogni manu nantu à una manu di pesu chì pesanu 4-5 kg ​​è fassi sottu à u corpu, i palmi sò diretti à sè stessu. Pute u pede nantu à a larghezza di i vostri spalle, s'assettanu. Stendu, allughjendu u to pede ne a manca u tufu u pesu à i vostri spalle. Pigliate un passu cù u vostru pede à u lugna à u partitu, tornendu à a pusizione di sgiò è suluzioni i pesche, è ripetì. In u meziornu, cambiassi a perra: cumincià à fighjà è passu torna à a diritta.


Push-ups da u pianu passaghju

I mossi musculari di u pettu, triceps, stabilizatori muscularii.

Puderete e mani in una piattaforma o pienu, pappà largamente anu più largu chì spalle, è pigliate a pusizione di a barra. A manu ghjusta hè spurtata finu à l'altura di a coscia, tira a culori. Fascià i vostri cóulati, dete u vostru pettu à l'steppe. Rice e mani e repite. In mezu di a strada, cambiassi a pera, sguassate u dirittu è pigliate a manca d'una volta.


Prughjettu in pendenza

Pigliate in ogni manu nantu à una manu di pesu à 4-5 kg, da avanza da l'uccisu è ghjustu ghjustu. Baffè e to manu ghjustu davanti à voi, i palme hè sparghje à i pedi. Tiranta las pescadillas a los lados, tirando los codos de nuevo en diagonal, pero sin extenderlos a los lados, enderecen sus brazos, vuelven a la posición de partida y repiten.


Lifting knees

Muscles of legs, buttocks and springs working.

Pigliate a bola pratesa è, stendu i vostri brazzi davanti à voi, fàtene à l'altura di e spalle. Fate una panzunda per u pede à u pede, mentre chì u so bagnu nantu à a so testa. Arrassate, righìannu u ghjinochju ghjucatu davanti à voi è rinfriscenu i bagnu à u focu. Lunge cù u pianu per davveru, è rimette u cumplettu di l'esercitu per cumpia a ripetizioni.


Curvatura di croce

Muskulanti-stabilizatori è triceps di travagliu.

Pigliate una manu di pesu à 1,5-2,5 kg in u bravu u dirittu è ghjaci nantu à a spalle, a to lega hè bentata in u ghjinochju, u pede nantu à u pavimentu, a righta dritta hè risposta. Pull your right arm up vertically, palm faced forward. A rimbursà a manu à u spallezzu oghje, finta à u codu. Riceve u to bravu è repite. In mezu di a strada, cambiassi a vostra manu.


Dumbra di lugna alternante

Stabilizatori muscularii.

Pigliate una bola pienu è, facendu u to capu, mettre annantu à a spinghja, i ghjornu ponenu. L'arragghiate da u pianu è piglià u ghjornu di u ghjallu u ghjornu à u liceu da u feraghju u so spalle è per rinfriscà a bola in fronte di u spinu. Fasce u ghjinochju (ùn mancassi i peri!) È stende i vostri braccia cù u bulu nantu à a testa in u nivellu di i vostri gricchi. À a prettite dopu, tira u to dostellu u dirittu à voi.


Ùn vi scurdate di cardio!

Pruvate dà almenu 5 volte à settimana una sguenza serbia in u cori, creme 250-500 kcal per sessione. Pigliate a nostra furmazione di 55 minuti, chì puderete pruprietà annantu à qualsiasi di l'equipamentu cardiovascular è in u quandu crede più di 500 calori. Ùn serà micca abbastanza per voi? Aghjunghjenu a resistenza, a velocità o un pocu di i dui.