In novu, u slobber di u corpusione, novu per l'anziani

U picciottu novu hè un slobberu di un croaker, torna torna l'antica è si cumincia à lamentà? Cosa da fà u so zitellu hè infurmatu continuamente, leghjite l'articulu. Piegaru a diffarenza entre a denuncia è a manifestazioni di a pusizione di vita activa di u zitellu hè assai difficiule, perchè ellu hè troppu ghjovanu à scurrità cumu a "querella ordinali" differia d'una descrizzione equilibrada di a situazione di cunflittu.

Per capisce a spiegazione à l'erede questa verità difficili, i parenti necessanu di prima stabilirà i motivi chì facenu à u zitellu annunzià u novu a so canzona: "E Petru prumesse a sorra ..."

S'ellu si in u codice criminali di kindergarten ùn ci hè nè cuncettu di "presunzione di l'innocenza", questu ùn vole micca chì l'adulti pò ancu abbandunate. Ùn hè giustu per chjamà un zitellu una puttana si hè stata mudificata da un capimbu noble, ancu s'ellu solu capitu di ellu solu. Per principià, ci bisognu di scrive per quessa u ghjovanu "stabilitu" u lupanu Vova o a Lenochka greedy. Hè diffesu per un pre-mauritariu di calculà e so azzioni quì à un qualchì passi in avanti è per prevene i so cunseguenzi, per quessa, quandu si conduce un "debriefing", sempre salizziunate quale è chì questa ora a so frangulanza superfluvole hà prezamente pervenatu è quale scopu di l'avvene puderevuleghjanu in u secondu u zitellu era in silenziu. Believe à mè, assai pugnani si scoprini u denuncazioni (anchi, sicuru, speciali cusì maravigghiate si trovanu ancu!).

Questu "right" è u zitellu onestu hè stata aduprata à a mamma è à u papà cun fideltà. In l'absentia di i genitori, i so putenzi passanu bè à u maestru: ella ùn hè solu u dirittu di alimentà a karapuza cù pomi di semolina, ma ancu u privilegiu di esse u primu à amparà tutte ciò chì succidia. Un pappaddu chianciannu chì i tigri ùn anu micca informatu à u zone à u zoologique hè un polluu di pilu giallu in cunfrontu cù un zitellu chì prova da identificà tutti i difetti è l'eccessi in una vita mediale di kindergarten. Hè pussibule di fà scupraru u fattu di piglià u pane cun mani senza mani? Cumu ùn averebbe osservatu i cuscini vultendu à u lettu? Un zitellu chì hà amatu ancu appruduciutu parechji reguli di cumpurtamentu (à una tavula o durante una "ora silenciosa") sinceramente strivanu di seguitanu - è esi bisognu di l'altri. U caprettu ùn si sentenu agressione versu i zitelli chì si cantava, ellu solu hà fattu soiu di pace è di ordine in u gruppu tutale - in a stessa manera Pavlik Morozov volte sinceramente a felicità à tutti i citadini suvietiani. Perchè l'adulte fugliale nantu à u rapportu vicinu, percienu questu com'è negligenza è cumincià à cumprà i funzioni di u "beholder" cù forza redoubled.

Cumu cunvince di "per esce da a sera"? "Spiega à u caprettu a diferenza trà ezioni attuale è accidinenti: se Vasya spizzò una tazza, accidenziale chì cuminciò cù una manu, ùn avete bisognu di fallu cumminciallu davanti à tuttu u gruppu. Ma simpaticà cù u zoppu spusatu è aiutà à cullà i pezzi, per suprattuttu, vale a pena. "Eliminate l'erede da u burden de responsabilità per l'azzioni di i altri figlioli. U prublema di un zitillùcciu hè chì si qualchissia altru hè male, u caprettu ùn si senti culpè - elabora u veru culprit di l'incidente solu per esse di stà malmettu. Suggerite un frunzu di questa opzione: ùn vippone micca applicà à l'adulti, è a maiò pruvate d'aiutà u "penali" rimbisce a situazione - recogerà i jucuri jornu, mette a manu strappata da a panchina o fate u puddle fora di u pianu. »Aiutà u zitellu à rilassate. Una pelcula di pillow durante una "ora silenciosa" deve esse veramente aligria è risata, è micca una ansia chì aspetta per i nutizzioni o a punizioni per un lignu. "Amparassi à zitellu per resistenza à a prissioni di l'adulti. Pudete ancu ghjucà u rolu di una situazioni tipica - "u maestru t'hà dettu à dilla à u nome di u zitellu sfruttatu". U zitellu deve esse sicuru chì a mamma è u dadone ùn scangallu si ellu ùn fate "cunfessu". Dopu tuttu, pudete esse dichjaratu chì ùn hè micca bonu per esse ingrata.

Stu zitellu ùn hè micca fiducia in i so parenti assai è prefete stà vicinu à l'adulti. Ancu se u maestru - spitting Froken Bock, u zitellu persone sempre a so prutezzione è u sustegnu in casu di cunflitti cù i pari. Per via di a so ansia altamente, Panicer tende di sobrevalurà u periculu possibbili: qualchissia hà spusatu à ellu o ancu uccidentali u toccu, è a mussa ghjustu già chì hè stata battezu. In a presentazione di quelli zitelli, l'educatore hè un superhero, questu, una persona chì combina e funzioni di un polizia, un bomberu, un salvatore, un medico d'urgenza è un operatore di l'assistenza. Di sicuru, micca ogni "Maryvanna" anna annunziate à fà etere constantemente, perchè dopu à l'altru "falsu chiamatu" u maestru simpricimenti simineghja cumu si alluntanassi da u zitellu è si dete à rispondi à e so parolle: "Sapete da sè stessu". E chì solitu una persona chì a denuncia refusevanu d'accetta? Hè cumu, appellu à altri cusitu - in altri palori, ghjate à a notte, dipinti chì discrivenu a so mamma è u babbu di a so vita cunghjunta, si lamintanu à l'altri paisani nantu à u duminiu è ancu di capisce i so suffrimenti cù a guardia da a tenda più cercana.

Cumu a calmallu?

Ùn fate micca lacà nantu à l'osse per disassembleghja a situazione agitate. Sì un ghjucu hè statu livatu da ellu, scopri ciò chì hè prima di sta scummata intraga. I zitelli à i 5 anni di età sò difficult to share imaginary and real events. Un esempiu classicu: un helicoptru cù chì u zitellu avia vulutu ghjucà, u primu fù catturatu da u so amicu in u sughjettu. Guardia! Avete da dì à i vostri parenti annantu prima! In questu casu, una mamma razziunale ùn avè micca sparisce u zitellu, è spiegà spiegà u perchè l'argument "I primu vulutu" ùn hè micca travagliatu. Se u vostru Paniker rici chì u tutore gridò à ellu, ùn hè micca ghjallinatu per corse à l'ortu per a satisfacazione: forsi u maestru t'hà indirizzatu à u gruppu tutale cun una dumanda di vestisce di più rapidu, ma l'egocentrismu impeditu à u zitellu avè percepzione adequata a so parolle. Per esempi di l'oghje di u ghjovanu, divide prattii reale è mìtichi - è insegni à fà a cosa. S'è Petya amacinesi di tirallu Mishin un calccat in Luna, Misha ùn deveria micca chjamà aiutu da u maestru, megliu chì un susurgiu ominu per informà à l'offender chì a so panticità hè in questu casu hè in Mars. "Cridificàbbili senza cessà l'u caprettu chì avete sempre sustegnu è prutettore, ma avete bisognu di dumandà aiutu in casi maiò difficiuli. In i situazioni cumunu di u situ, pruvà à calculà u so propiu.

Strategist

Tudelli di zitelli sianu adattati per a vita di kindergarten, anche si sò unicu in natura. I strategistici apprezzani i piacè semplice: i cookies per un manciottu di a matinata, ghjocanu nantu à a tribunale, un discu cù canzone di caricaturizazione è di culori cun Spiderman. È ùn ci ùn ci ne vanu à rinunzià e so attività favurita è i ghjucate per i trucchi di qualchì sguizzu Sidorov. U scantu di u punizioni o perde a reputazione di un "servitori ubbitanu" fa chì u zitellu hè alluntanatu distanza da i pari, finu à chì una infermiera presenta in u campu di a visione di u Strategist, ellu andava à u liste u quale è ciò chì hè culpè sicondu i punti. Succece chì u mutivu principalu di stu cumpurtamentu hè amatu per u maestru. Imagine: a Maryvanna tristezza viaghja silenciu à u latru distribuitu da u stranieru incestu - è quì nantu à a vela bianchica chì cresce i cavalli chì pareva u salvatore-strategista, discepò tira u disgraziatu per u pavimentu di u vistitu è ​​a visione a verità. Ùn hè micca veru, hè belle? In modu, Stratezza-nanzi possu cunsiderà un maestru cum'è u so averebbe. E chì? Contra l'età di screech-like di u zitellu, Maryvanna ferma assai rispettabbili, hà duie qualcosa di parlà è, impurtante, ella sempre hà qualchì diliziosa. Eppo, i veri amici cose cumunu cù l'altri tuttu in u mondu, cumpresa l'infurmazioni nantu à ciò chì passa in u gruppu. Cumu cunvince di pudè scordu di un slijeur? "Spiega à u zitellu chì ùn pudete micca ghjucà incù u maestru è ùn viaghjanu da u monte - hè più chjaru è divertente à fà cù i pari. Se u zitellu hè impurtanti per sente una parienza speciale à u maestru, pensate à quale rolu pò cumprà l'abbandunà u rolu di l'infurmaturu (e boni opzioni - si ponu nantu à a tavula o fate u materiale per a classe nantu à l'scrizzione). "Pruvate a cunvinciri u fogghiu chì u boicotta annunziatu da i peeri hè tantu più chjappu di u rèmpiu o i minaccii di un adultu. Aiutà l'erbite acquistà vicinu à i cumpagni di classi: invita un di i zitelli a visità o cammanu dopu u ghjardinu. Quandu u Strategist si cumincia à sente sentenzi caldi per i so cumpagnie, cumprende: l'agraria di l'amicu pè "nedonositelstvo" hè assai più impurtante da l'appruvazioni di u maestru!

Manipulatore

Alas, in u mondu ci sò nonsensusione classica, per ellu chì a denuncazione hè a principale mediu di influenza supra i pari. U manipulatore cercatu toccu à a tavola hockey "senza a cola"? Ùn avete micca prublema - vi basta à andà à un adultu, strincà una fossa è si falla sinceramente: "I picciotti anu dumandatu per un bellu pezzu, ma ùn ci m'anu micca!" Ben, cumu poveraghju u poviru cumpagnu? È avà hè ghjuntu cunfidendu torcia e mani è mandatu u pucku in u scopu, è ùn ùn importa micca l'atemptatu letturale di i zitelli chì anu foru sfurzati da impedisce u ghjocu. Spessu, u Manipulatore ùn hà mancu bisognu à fà scappà. Hè abbastanza solu per falla à fà ricurdà l'avversu à a pruvucazzioni bellu di successu, amecianti: "Ùn vi cunvertisce tuttu, cum'è quellu tempu!" Fattu! Avete sceglite puru a larghezza di più è retraite tribute: documenti, gomes di masticari, stikcati o scritti nantu à u designer. U Manipulatore ùn opera micca solu per a fine di u prufittu, hè impurtante ancu di annunzià quellu chì ellu si chjama. Oghje a volte prufonda esamina a culpa di un altru figliolu o distorscia l'esencia di ciò chì succidia - i ragiunati di stu cumpurtamentu pò esse ghjilosu, ghjilosu o un offense infallitu longu. Tra li Manipulatori spessu ci sò i zitelli chì sò stati à praticari constantemente per l'attinzioni di i so genitori. Quistannu di u so frère o à a so sorella più chjucu, u pocu tentativu d'apre a so ochji à a so mamma (babbu, a nanna): vedi, quale, chì site quì calore nantu à u vostru pettu! Ghjè bellu, ma iu, per contru, sò solu maravigliu! Dopu assai furmazioni nantu à i so parenti, u caprettu adopra l'esperienza accumulate è e relazioni cù i pari.

Cumu pudendu turnà à a pista? "Se ci sò dui o più figlioli in a famiglia, ùn anu micca favurizate a rivalità trà elle - ùn ci hè bisognu di attribuisce a" più veloce "," più ubbidienti "o" u più precisione ". Hè assai chjucu - per cullà un simpaticu "squadra di scogliera di lighjate di lighjate". "Sì i fratelli è saldine si lamentanu un altru, calma à sente l'argumenti di ognunu è suggerenu ch'elli capiscenu a situazione cuntzertiva. Hè impurtante chì i zitelli vi voi cum'è intermediari, micca una manu puniziosa di a ghjustizia. U babies di i genitori a'meggiammi impiegatu hà scrittu rapidamente: vale a pena per fallu dolci o ancu culpisce assai, cum'è mamma è papà fate tene ogni cosa impurtante è hà preselatu per aiutà. Allura salvate u zitellu da a so bisognu di rializà u tormentu di l'infernu per un scontu nantu à u ghjinochju, per piglià un minutu più di u vostru tempu! Hug è basgiò cusì cusì, ammiraghjanu i culleghji di plastilina è elogi per i ghjucatati, ùn ùn perditi micca, ma u fogghiu riceve u so parte di l'attinzione senza recite à manichi innecesarii. "Se avete guardatu dopu à l'erede di un amicu excellentu, ùn elabure micca un candidatu per cunfidenti - hà presunzione di esse intelligente, talentu è educatu, è cumu aiutà à a so mamma! Hè megliu dà à u zitellu a pussibilità di indipindenza di ciò chì un amicu novu hè cum'è.

A percepzioni di u cumpurtamentu di l'altri si sviluppa cù a capacità di analizà è ghjinirali, per esse dumandà un zitellu pè mantene a so lingua per cunsiderazione ètica ùn hè senza mancu sicura. A vuluntà di sparà i vostri impressi, pinsamenti, greghje è ecstasy hè perfettamente normale, a quistione hè cumu "cultivà" questa ardente necessaria di discussà u cumportamentu di l'altri populi. Per ogni età - a vostra ricetta! Un zitellu sottu 4 anni, sottu u ghjornu di a casa di u babbu, si cumportanu cum'è una guida di Odessa: si sgumbe, ghjudicheghja, punti cù u so dettu, è esce ch'omu ferma apprezzà chì "u mo uncle spat nantu à a mozza" è "a moia chjucu un pappagallou di caramelu è ùn avè micca tombu" . Sì avete micca dettu stu missaghju impurtante, u zitellu ripetiri più preziosa - per quessa, a zia chì hà giunatu sighit l'urne per centu centu si vultà è si devu torna per suscitarà un pezzu di carta è mandà à u so destinazione. À questa età u fundazione di l'attitudini à u mondu hè stallatu, per quessa hè assai impurtante per i genitori ùn micca micca esse mandatu è spieghenate in detail i motivi di l'azzioni di l'altri. Hè dispunibule di prupondu versione diversa di ciò chì hà successu: "Probabilmente, a mozzu ùn hà micca avvisu chì u pudete fù scantatu da u ventu. O potti a so volta a ferita è hè difficiule per ella. Chì la karapuza forme una percepzione positiva di l'altri - ùn criticate micca e ghjente in petite cose, ùn lasciemu micca e teneanu è pruvate micca per e parolle "boni" è "bagnu". Un zitellu à questa età hè impurtante per sapè cumu l'adulte evaluà l'azzioni di l'altri. U caprettu prova di paragunà e regule di cumpurtamentu adoptaru in a famiglia cù l'idee d'altri pensioni di a vita. Questu chì Tanya hè permessa di ripiglià i dolci, prima di pranzu, si prumesse chì manghjarà a sopa! E ora u so figliolu hè sicuru d'avè - duverà dettu immediatamente i preghjudizii nantu à i dolci è dà un saccu di caramelle. Chì! Qualchidunu ùn micca cremà cù un desideriu di anticipà u borsch cù dolce di zuccherinu? Ùn puderete dubbitu - l'avanna di Tania serà dicita senza fallimentu "a mo mamma ti piace dolci ...". Sutta stu canzunetta faccia, pò ancu fà una casa di croughe - è dopu u liberalismu di Tanina Grandma hè abbastanza per fà un altru figliolu felice. E si ùn avete micca abbastanza, pudete piglià una anziana, cose: "U mo papà dici chì a vostra famiglia sana hè grassa, perchè manghja assai documenti!" U zitellu si prisenta à u mondu cum'è parte integra di a so famiglia - ellu stessu è invidie, siddu l'affari pare averebbe megliu, è ùn ammuccià l'aligria, quandu i so parenti sò più boni di successu o solu megliu più bella chì l'altre mama è i pai. Hè necessariu spiegà à l'erede chì in ogni famiglia i so tradizioni, per parleri di cumu si stanu stessi tradizzioni è perchè chì a ghjenti invistiu di avè addivintatu cusì, è micca altrimenti. U zitellu vole amparà chì in a listessa situazione puderebbe intervene in modu diversu di modu - dopu ci seranu menu prufiziunali per quelle.

I piani di cinque anni si piglia pocu à scambià l'autoestima. Mentri era sempre inestabile, hè più faciule per un zitellu annunziate u so valore, riducendu i qualità di l'altri populi - ogni "denunzia" di i pari o adulti cuntene semplice u so altu status. Hè interessante chì à quellu età i zitelli rispundunu più forte à e cose in u so indirizzu: ancu quandu si sentenu culpabili per una mala gattiva, ùn ponu micca pardunà quellu chì hà pigliatu u locu di l'accusatore. Per salvà u sensu da a megalomania, avete bisognu di cunvince chì si pò esse dolci o bè in u stessu, independentamente di l'azzioni fatti da l'altri figlioli. Tutti pò esse sbagliati, ma un persona forte forte prova à curre u so errore, è ùn principià micca cose per i difetti di l'altri. Sì qualchissia cù u pranzu in u lamentu di ghjornu, ùn si caghjà micca à u maestru - hè megliu per vede s'ellu ci hè migliu nantu à u to pranzu.

Da i 6 anni in età, prestu prestu per andà à a scola, u zitellu prova di vede più maturu è identificeghja cum'è cun qualchissia di l'anziani: u figliolu, grunting comu un anzianu, si mette nantu à

un saccu vicinu à u me missiavu, a mo figliola, copiatu l'inttonazione di a me mamma, chiding a doll, etc. A migghiura accumenza per cumprà cume i valori di a famiglia è, incontru una vuluntà di e norme adopta in casa, cerca di migliurà a situazione. L'eredi hè stata familiaratu di i cuncetti di "tradimentu", "cobardizia" è "ingannimentu", è per quessa, cù a vostra aiutu, hè digià capace di capisce a diffarenza entre pauperismu è recursu à l'assistenza. Averaghju bisognu à i vechji chì i carusi decidenu fretta u focu à l'argentu pusatu nantu à a stava di transformatore? Hè bisognu à chjamà un tutore se u gruppu tutru pienu cù u caprettu di a ragazza più dannusa? Questa interrugazioni rigulari da u puntu di vista di u pianu di sitt'anni piatà à i parenti per avè una saviezza pocu cumuni. Avete bisognu di spiegà à u zitellu chì, à piglià una decisione, ùn deve focuse micca in i desiderni di l'altri, ma nantu à i so idee propii di e consecuenzii di certi azzioni. Fighjulà u zitellu cumu un algoritmu di azzioni: "dumandà i pranksters per impidiscenu a diversione periculosa; "Offre amici una alternativa (per esempiu, per dà u pirate di u so caprettu, ma micca di ripiglià u jocu); "Sì a proposta hè rifiuttu, avvisanu di l'intenzione di fà lagnà à un adultu; "A avvirtusissima ùn travaglia micca? Pudete salvà l'aiutu di un maestru o parente! In u nostru articulu "U zitellu hè novu un saccu di un corpu, una volta per u vechju" hà amparatu à cumportu cù un picciottu bruttu chì constantemente si pesa.