Melone tailandese: propietate utile

U Melon hè unu di i frutti più freschi chì l'oghje ci dà! U melatu madudu, suculinu è assolatu vaghjimu ancu nantu à un ghjornu nuvellu o chiudu à qualcunu di noi. Questu hè un pruduttu di alimentariu. Chì puderia esse megliu cum'è una desserta di questu u charmer spumante, maravigliosamente fragranti. U melone cuntene una quantità enorme di sustanzi è viticuli utili è necessariu per u nostru corpu. U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "u melone tailandese: pruprietà ùtule". Meloni cuntene carotene, àcitu foliu, àcitu organici, zucaroli, minerali di ferru, sodium, potassiu, vitamini P, A, B1, B2 è C, proteini, pectini, fibbra. Apri a a sedienta, aiuta à u travagliu di l'intestini, calmene u sistema nervu, nurmalizà l'equilibriu d'acqua à u salu in u corpu umanu, dunque hè assai usatu per a malatia renali. Hè ancu melone cleanses perfettamenti u corpu è sguassa tossini danniculate è e toxine. In nutrition médica, hè utilizzatu per i malatie corse, malatii cumuni (gout, reumatism). Specially rich in silicon melon. Un elementu di vita, cusì ci chjamati i cimi. Hè una parte di i capelli, unghie. A so funzione principali hè di impartà forza è elasticità à i tessuti chì combina colagène è ellastine fibres. Sì senza ellu, u funziunamentu normale di u core, u sistema nervuali ùn hè micca pussibule.

Comparatu cù tutti i meloni, i meloni cuntenenu a maiò parte di vitamina C, chì hè cusì necessaria per noi di rinfurzà e mura di i vini. Ma a fibra cuntenuta in meloni, u effettu assai beneficiu nantu à a peristalsis è u travagliu di u intestinu, normalizeghja a so microflora.

Ammisu melone hè in corruzioni. A maschera di polpa melone hè efficace per a sguassà l'alliance di racina di pigmentu, peccatori, purificazione di a pelle cù ertuzioni d'acne. Questu nantu à a fàccia durante 15 minuti, poi affruntate u facci è una crema nutritiva hè appiicata. A decucuzione lavagna, preparata da i graneddi di meloni, à a tarifa di 1 spoonu di sementi per 1 vetru di acqua, dà a pelle di a dulcezza di a face è bè pruduttu.

U ghjumu di Melone hè cunsigliatu di piglià astnias in un statu di restu. Inoltre, u melone hè propietariu diureticu, sguardi suprimi i pietre è a sabbia da i riti, hè indicatu à e persone cù u colesterulu altu. Ma un paciente cun diabetes mellitus ùn abusanu micca u melone, cuntene assai zuccheratu. Cùni burnii, feruti à l'area affissata, aduprà a scorcia di melone cù u partitu internu à u corpu. Questu participeghja à a rimolta di edema è di cicatrisione rapida.

Se un zitellu cadiu malatu cù angina o bronchitis, da prima di dà l'antibiotici, pruvate per fà un compresse di crosta di melone. I crescente di meloni sò ancu usati per i saldatura nasali, spremanu u zuccaru è digu in u nasu, 2-3 bebe in ogni aghja. Cù riazzioni allergii, eczema, dermatite, per sguassate i prucessi è irritazioni usanu un bagni di melone. Melone, cù crosta, hè struitu in un bagnu cù una temperatura di 38-40 gradi, permettenu à scarpà per 10 minuti, un cursu di 5-7 procedimenti.

Ma tutti issi benefici sò solu un melone madu. Cumu puderaghju ellu? Per fà questu, avete bisognu di ricurdà uni pochi cunsiglieri utili è faciuli. U melone ti selene sia liberu di mance è crachja. Hè dinò à vultà annunzià u fruttu cutucatu, perchè nimu pò garantì un puddaru sterile, è u vende hè improbabile di tenene e mani neve. Cumpete una fruttu dannuta o incezione, risicate a vostra salute, cum'è nantu à a superficia di danni pò esse riesciutu bacteriasi patogeni di salmonellosi è botulismu.

Quandu sceglie un melone, l'oleja à ella. Ùn avete oliu fragranza? Sì cusì u fruttu hè ridu. Melone madura hà un gustu dilicatu di vaniglia, ananas è ancu pira. Sì u fruttu ùn oghje micca o ùn hà l'oliu di verdura, ùn hè senza dubientu pusà a parti - u melone hè micca propiu. Hè necessariu puru cunceta u mumentu chì à una temperatura alta di l'aria u sapori di melone hè più palpable. Per quessa, in l'estiu in un ghjornu calori per elisa un melone madu hè più faciule in u mercatu chì in un locu frescu.

Ci hè un altru secrezu di secutu per esse elettu una frutta di melone madura. Fate a palma di u palme di u melone - se u sonu hè sordu, u melone hè immatu, se sonorous, allura u fruttu ùn hè micca maturu. Ancu un melone pò sinte l'impronta di u fiore, in u populu cumuni è chjamatu "nasu". Avissi bisognu di pettu. Ma s'ellu hè assai ligne, poi u fruttu hè overrore, è se hè solidu, ùn hè micca dispunibule.

Sì tutti i manipulazioni suprani anu riittatu, pruvate sprimà a pelle di melone cù a punta di u unghje. Sì fà facilità à scratch u fruttu, è a carne di l'ùmmira virtuali hè stata svilata, da pudè esse sicuru ch'eddu avete elettu una melone madura, savurosa è zucchina.

Avete ancu avè cunsideratu chì cumprate un melone. In a stagione, u "fruttu assolatu" hè traditu in ogni postu, ma hè semplice inacceptable per cumprà à e carrughji "melone" vicinu à e strade è nantu à e strade di a strada, perchè u melone hè un pruduttu assai "pruduttivu" è assicurezza perfetta à i salti di metalli pesce chì vènenu cù espansioni di l'auto.

Hè megliu cumprà meloni in mercati o in prudutti induve i servizii sanitarji speculchiate monitorizza a cundizzioni di i bè. Ricurdà chì secondu i reguli di u cummerciu, i meloni sò stati nantu à i paleti, ùn hè micca in terra, è u vendeur deve avè una autorizazione è u regule di cuntrollu di u laboratoriu.

Cunfittura, cunfina, cunfina, compota, frutti cunfitti, marmellata, frutti secchi - questa alla varità di pratiche chì pò esse fatte da u melone.

Ma l'amatori di u melone vi ricurdà da qualchi punti. Ùn combine u melone cun prudutti di latti, edite l'acqua fredda dopu u so usu. Inoltre, u melone è l'alcoolate ùn sò micca bè trattatu, risicate a ghjustu di u to stomacu. U melon hè trattu com'è pane separatu, perchè ùn l'aghjunghianu micca cù qualcosa. Questu hè, u melon tailandese, i propietati utili chì ci vi darà energizà cù l'energia di l'estate!