Pesce di Barracuda: pruprietà ùtule

Barracuda hè ancu chjamatu Sefirot (da u so nome nativu latinu) è u pichju di mare (per u so simpatizzariu esternu à u gustu cumuni). Assicurativu tutti i 26 spezia di pisci di a famiglia di i barracudas sò truvati in l'Oceanu Micronicu di e zonas climatichi tropiche è subtropikali. Stu piscu hè agitu generalmente vicinu à a superficia, induve l'acqua hè bè caldata da i raghji di u sole. Per esempiu, u Mari Mediterraneu inclatu 4 spezie di Barracuda, Vermello - 8. Cia interessante, a maiò parte di l'acquaghja israeliana da u Mari Mediterraneu hè a barracuda. L'Israeli trucaru questu pesciu "malita". U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Fish di Barracuda: pruprietà ùtule".

Vivendu un habitat naturale, i barracudas ponenu una vita predatoria. I mancianu pezzu petite, cammimi è calamar. Quessi ci caccianu in paquetes. Barracudas adulti sò persati canti. U corpu Barracuda allungatu, scala small, dorsal fins short, wide mouth with large, sharp teeth. Per una persona, a barracuda ùn hè micca periculosa. Barracuda, cum'è veramente, altri tippi di pesce di mare, hè assai utili à u corpu umanu.

I scientisti anu pruvatu ch'è pezzu, altri frutti di mare è carne furnisce u corpu umanu cun una proteina chì ùn sustituisci micca solu altru. A prutezione naturali hè particularmente necessaria per l'organi (a ghjente sottore à 25 anni), è quantu i veghianu dì, à una età curretta, hè simplice necessariu. A carne hè aduprata per i barracudas giovani à 60 cm in grandezza è pisendu 1,5 kg. A carica Barracuda hè assai gustosa. Per esempiu, in Japan questa carne hè assai apprezzata per u so gustu, è in Australia, a barracuda hè cunsideratu un platu naziunale. Hè cunsumatu crudu, hè sottumessu à a trasfurmazioni finu à tempu unrecognizabili cumpletu è hè servitu à a tola necessariu in cunglisazione cù a salsa è u rossu.

I prudutti di i pesci sò assurdi più veloci in u corpu umanu cà à a carne. Questu hè duvutu à u fattu chì u pezzu cuntene un tessulu cunettivi minuriscenu più grossu, è in u trattu generale ùn pèrdite micca più di u 20% di u liquidu. Grazie à questu questu, u pagliu cuciutu prestatu hè stati assai succughi è affettu. À novu, per questi raggioni, u pesciu hè cunsideratu un pruduttu digià un pruduttu, è ghjè spessu usatu in i zitelli è dietetica.

Barracuda cuntene tutti i aminòcidi necessarii: lisina, metioni, triptopanu. Ma l'aminòcidu più preziosu hè u taurine. Regule u nivellu di zuccarinu sanguinicu, stimulating secretion of insuline, è impedisce u sviluppu di ipertestezioni.

Barracuda hè riccu di grassi di grassu. L'oliu di pisci si permanece licenze à a bassa temperature è hè megliu assorbitu. L'oliu di pisci, assai aromi poliinsaturati, chì sò popularmente chjamati omega-3. Sti fatali cum'è vitamine ùn pò micca esse produttu per elli in u corpu, è a so assenza pò causà malatie. L'Omega-3 hè parti di un gruppu di sustanzi chì sò rispunsevuli di cagiunamentu di u sangue. I fate sò i pruprietà per disolvi u colesterolu, reduzanu a probabilità di trombophlebitis, infàrdia, attache di caccia, psoriasis, esclerose. Tali malatii cumuni cum'è cancer, artrite reumatoide, ateroesclerose, debilitate di u sistema immune sò assuciati cun una carenza di omega-3. A gente chì hà rigulari u omega-3 hà una vista bona è sò longu livers. In a carne di a barracuda cuntene importantu per u vità A, D, E, F, iodine, u seleniu è parechji antioxidanti.

U barracuda adultu righjunghji dui metri longu. Cumu dinimenta à u planktonu chì cuntene i dinuflagellate tossini, è cunsuma sopra venenu, a carne ùn hè adattata per l'alimenta è assai veluosa. L'invenzioni incù a siguatoxina si trova in u fattu chì pò causà una barracuda, chì era sempre perfetta per l'aiutu. I primi signali di avvilinamentu: inghjulazione di labbra e lingua, gustu metallicu in a bocca, dopu un certu tempu - a risuscitazione addominale, u dulore in i musculi di i membri è i ghjungi. U signu più caratteristicu hè una sensazione di a pelle in furore di a tampiratura di l'ambiente: l'articuli friddi ci sò caliani è caliati - friddi. Più diventà u pesciu, più chjaru in i tosini, in particulare in a testa, u fianu, caviaru è u latti. U veru esoticu ùn hè micca distruttu quandu incalfate è cunghjelu è micca digeritatu da u zitellu gastru. Quandu si puderebbenu cum'è alcolu, l'effettu di u velu aumenta. Hè, un pesce di barracuda, chì e so prupietà utili sò cunnisciuti da parechji.