Sò u zitellu sia obligatu à manghjà

Parechji si ricordani di u pesciu di a so zitiddina: quandu a mo mamma o avana era statu littiralmenti obligata di manghja l'ova di manna. Allora per quessa, quand'emu essendu ripiglià tuttu da u principiu, currimanu dopu à u nostru figliolu cun una cullette è ripetendu e parolle chì, in a zitella, elli sò spessu intesu da i so parenti: "Per a mo mamma, per u mo babbu, per a mo avana"?

I ragiunamenti per questu incorrecte, da un puntu pedagogicu di vista, cumpurtamentu di i genitori, sò parechji:

U timore chì u zitellu sanu bè. I paisucci anu da capiscenu chì u zitellu hà l'instinctu più forte, chì cuntene a so bisognu di l'alimenta - a fami. Se u zitellu hè veramente fami, ùn rinviarà mai di manghjà. Sì un zitellu cù li lacrimi in l'ochji si trova vicinu à un pianu chjucu da manghjà, è ùn voli ricevi à manghjà in casu a persuasione è a minaccia - volenu chì u corpu ùn hà micca bisognu di manciari.

Un estereotipu cumuni: "Upritan is healthy". In fatti, sta parolla ùn ponu micca chjamatu verità. A bisognu di alimentazione per ogni ghjuvendu hè un individuu. Quì assai depende di i caratteristiche innate di u so corpu. U stessu hè veru di a cumpletta: qualchidunu babies sò stati grandi è rossi, l'altri sò chjuchi è magre. Se u zitellu hà ubbligatu à nutriscia, pò ancu averà rapidamente u pesu, ma questu serà u so spensore di a so salute. In u zitellu, u stomacu hè stenditu è ​​u metabolismu hè disturbatu. Un disordine metabolicu, per turnà, pò pruvucà l'evoluzione di etere serii malatie cum'è obesità, diabetes, fallimentu di cori, ecc.

* A vuluntà di pruvà sta via à u zitellu u so amori. Una causa cumuni di i cunflitti di e nutizie hè chì i genitori inconscientemente anu sentatu chì ùn paganu assai attenti, d'amori è cura di i so figlioli. Hè per quessa pruvulavanu per fà a so culpensura imaginariu o verità prima cun l'aiutu di l'alimentazione rinfurzata. Ci hè chì, in questu modu, i genitori trattanu solu per risolviri u so prublemi psicologicu per torturà u so ziteddu amatu.

À più ansore. Parechji parenti sempre sensu chì u so zitellu sia palla, stunted, thin e dovutu. Ancu s'ellu hè u casu, u prublema di u poviru di u zitellu ùn ponu micca esse una nutizia. E si i genitori cumincianu a sobreprièsta u zitellu, alloghji à e so ansiati sò prontu à aghjunghje à a mancanza di l'appetite di i so figlioli.

Bé, si un zitellu ùn manca manghjate bè, chì puderia esse u mutivu di questu?

I ragiò ponu esse assai: la mala salut, u cambiamentu climaticu, l'stress. Sì, cù a salute è u benessimu di u zitellu, tuttu hè d'urdinà, invece u so pocu pritesu puderà stabilisce i motivi:

* Criteriumi di crianza. Hè nutatu chì i figlioli sani in i primi misi di a vita ùn sùnnu mai più di una mancanza d'appetite. A cosa hè chì u zitellu cresce finu à 9 mesi, è poi u so criscamentu cresce un pocu, per quessa, è a crescita di nutizie digregate.

U poviru clima psicologicu di a famiglia. U zitellu sempre si sentenu quandu i so parenti sò depressu, annunziati o preoccupati. Hà absorbe l'u statutu malviziu di a mamma, cum'è una spugna, è da a perdita di l'appetite.

* Slowness. U temperamentu hè datu à u zitellu da u nascitu. U coleranu è sanguine ghjucanu in bocca à u pettu di a mamma, è a flegmaticità faciulezza, chì spessu durmiva in u prucessu. Diventà u viechje, un zitellu pudete cunceglie cun una bocca entera di alimentazione, riparazione di a so sguardu nant'à u distanza. Ma ùn avete micca impughite cum'è un criaturu - ùn hè micca impughita! E questu hè manifestatu micca solu in l'alimentariu, ma in tuttu ciò ch'ellu faci è di fà.

I paisani chì avianu prublemi cù l'alimentazione di i so figlioli, hè cunsigliu:

Ùn mai averebbe pisu à manghjà i pienza chì u disgustatu. Di sicuru, questu ùn significheghja micca chì u zitellu poni à manghjà solu pasticcerie è chocolati. Ma, però, u nutrimentu duverebbe datu piacè. I platti savurosi pò esse utili è utili - savuroso.

* U dietu di u zitellu deve esse disposti. Recipisce categuricamente chì avete esse un colazione - micca. Ma prima di pranzu - senza manciari.

* Ùn anu interrompu ancu l'appetite di u zitellu cù dolci, pane di ginger e cookies. Se un zitellu hà sappiutu di scuzzulate una doccia di ciu chocolati prima di manghjà, ùn deve micca bisognu chì u prugianu buckwheat les pare avellu senza gustu è imprezzante.