Sviluppu di u fetu durante u gravidenza

Tutte e ore avutri futuri vulete sapè di u prucessu di a gravidanza è cumu si u sviluppu in u corpu. Tutte l'infurmazione nantu à cumu si u zitellu da u golfu hè diventatu u zitellu cù e so mani, a faccia ùn hè micca solu interessante, ma ancu impurtante per una mamma futura. Sapete di u fugliu hà sviluppatu durante a gravidanza di a settimana hè impurtante perchè tutti a mità metafòstica permette l'infurmazioni nantu à a manera chì u successu di stu prucessu è di manera sicura hè per un futuru figliolu.

Sensazioni di a futura mamma

L'evidenza principalu di a gravidenza hè a amenorrea, in altri palori, l'absenza di menstruazione è i fenomeni fisichi cum'è un augmentu in l'abdomen, chì hè assuciatu cù un incrementu in l'utru. Durante u sviluppu di u fetu è a gravidanza, una donna, secondu l'indicescenza media, diventa da 11 à 13 kilogrami. Tutti i sintimu sintomi di a gravidanza sò diretti in u nivellu di cambiamenti in l'hormone in u sangue è a prissioni, chì in u crescente di u fetu hè nantu à l'organi internu di una donna incinta. I sintomi iniziali in u piriudu di u sviluppu fetali sò sensazioni cumparèvule à quelli millenziati cù una donna duranti u ciclu menstruali (irritazione persa è raghjonu, fatigue, mal state). A ristrutturazione ordi, nausea constante, facia à u corpu per fà cambiamenti separati è definiti à a dieta dipenditu. Hè bisognu di manghjà un pocu, ma quantu spessu sia possibbili, questu aiutà u prevene a saturazione di u stomacu.

L'epuca principale di gravidanza

U sviluppu generale di u fetus hè divisu in certi staddi, quellu chì hà e so propri caratteristiche.

Fase one hè chjamatu blastogeneesi. Durà 15 ghjorni da u tempu chì a fecundazione succorsu.

U stadiu sussegwenti, chjamatu embriogene di Dumenu, dura da 3 à 10 simane. In u mumentu di sta stampa, a placenta sviluppa intensivu, è i rudimenti di l'organi internu sò furmati. A fine di u seculu mesi, l'embriimentu hè casi guasi umanu. U fetus hè formate cunvex, chì, in cunsiquenza, hè sviluppatu in membri inferjuri è superiore.

U stadiu di u sviluppu di u periodu embrioni hè osservatu in u periodu trà a 11ª è 26 vaghji. À quellu tempu, u funzione di diversi òrgani di l'embriione hè nutatu. In questa stage, u sviluppu di u sistema muscular in tuttu hè osservatu. Ci sò rudimenti dentali. Duranti stu pirìudu, u zitellu face a reazione à stimuli esterni (à luz, calore è sona).

U periodu embriognu u so tempu chjamatu è u sviluppu durante u gravidenza di u futuru babbu hè causatu per una manifestazione chjamata di forme stranii vicinu a l'ultimi. Da a 27 simana à a nascita, u zitellu aspetta quasi u listessu cum'è prima di a nascita. À questu tempu, a mamma piglià una forma più trasparenti è si sviluppau, mentre chì pisava.

Dopu à 29 simane, u sviluppu di u zitellu hè cunsideratu cumminatu. In questu momentu, diversi òrgani è sistemi di u fetus sò cumposti bisognu, è com'è u risultatu di a furmazione di u musculu è di u tissue, u so pisu aumenta sensibule.

Per a prima volta u zitellu apre u so ochji nantu à a 26 simana. In l'utru, u fetu hè diventatu un pocu cramped. À a 28 simana di gravidanza, u fetu siu in tuttu u spaziu. Dighjarà da a 32 simana, u zitellu hà cumpostu i pulmoni chì puderanu esse cumposti bisognu. Aduprendu da a 35 simana, u corpu hà una forma chì si parta di a rotundità, è hè ancu ingreghju. A maturation di tutti i sistemi di vita individuali cuntinua u novu mesi. U locu nantu à u principiu di a testa in l'area di a pelvis avarà nantu à a 40 simana. A l'ora di avvicinà u nàscita, u stomacu di a donna devendrà più. Duranti stu piriodu, hè assai impurtante di fà movimenti lumbaru rotativu spissivu quantu pussibule, chì prutege a sensazione di u mare futura.

In i figuri generale, u gravidenza dura 280 ghjorni (10 mesi lunar). U calculu di u sviluppu di u fetu durante a gravidanza è u principiu di u gravidenza stessu hè cuminciatu da u primu ghjornu di l'ultimu menstruazione. I mesi più rispunsevuli per a matri è u filippu futuru sò cunsiderate essendu u prima, embrionu è u tardu embrionu.