The Benefits of Green Radish

Ravanusa vera hè una spezia rilativa di ravane negru, chì cresce in i rigioni miridiunali di u Mediterraniu. L'usu di u radiche verde hè cunnisciutu in u nostru tempu per tutti. In Russia, sta razza hè stata utilizata da tempu immemoriale in a medicina è à a culazioni di diversi maestrati maestri di culinaria. Ravanusa vera hè a più utilice in forma fresca, per a priservà i so pruprietà utili. Aghjunghje à l'insalata, è vi sorprendenu à u vostru appetitatu aumentatu, perchè u ravanu attiveghja u sistema digestivu. Parechje ghjente ùn si cunniscianu micca è ùn sospettate quantu sughjetti essenziali sò chjappu in issu fruttu preziosu.

Ravanusa hè cunsigliu per e persone chì anu soffrenu u disordine di u sistema nervu, impregliu visuali, postu chì cuntene vitamina A. U ravane hè ancu bonu per restaurà l'immunità, per rinforà a pressioni, per u sal di potassiu cuntenutu. L'altu cuntenutu di a vitamina B hè benigna per u metabolismu. Vitamini PP sustene u travagliu di l'urgani più impurtanti di u nostru corpu.

Fibra, olii essenziali, i phytoncides, à l'acidi grassimi - questu questu di una lista completa di nutrienti impurtanti chì cuntene ravane.

U ravane veru hè assai utile à i disordini di u sistema nervatu, migliurà u prucessu di hematopoiesi (affetta u so altu cuntenutu di u ferru), restaurate u cuntenutu di calcinatu in u corpu, chì hè cusì assai ùagliu per denti è l'osse. Disorders di a funzione di a digestioni, a prevenzioni di stinziazione: per tuttu queste, e radiche ùn pò furnisce aiutu di sustegnu.

L'usu di u radiche di questa spezie hè statu scientificu compruvatu. Studii scientifica ricenti anu riferitu chì u ravanu hè una pruprietà coloreziale eccellente, perchè hè intruduttu in a dieta per prevene i malati di vespulazione è di u fianu.

Sicondu parechji scientisti, u ravanu possa pruprietà bactericidali, perchè pò esse usatu per e infizzioni è e diverse malatie infieramatichi di u corpu. Con di e malatie cum'è a gripe, bronchite, pneumonia, raffu pertussis hè certamente utile. A prevenzione di diabete hè ancu inclusa ind'a lista di e benifizii benefiziusi di u radiche verde, perchè sta fruttu aiuta à nurmalizà u nivellu di zuccheru in u sangue. Sì manghjate u ragliano à ogni ghjornu, aiutarà à impedisce una malatie cum'è l'ateroesclerose.

Ma questu propietariu utili di u ravaneddu verdu ùn finisci micca, perchè pò esse usatu fora! A cumpressione di racanite rossu serà aiutu cù reumatismu, radiculite, neuritis è altri.

Tuttavia, hè megliu di manghjà di ravastanà pè e persone cun di e malatie: gastrite, ulcera, malatie di rinochiale è infezzioni intestinali.

Sembra chì u ratu verdu hè una panacea per tutti e malatie. Da un certu puntu, questu currisponde à a realtà. Ùn vi scurdate di sta maravigliosa razziata è vi scurdate di etechze malati, perchè ùn hè micca solu utile, ma ancu prughjenu assai!