U zitellu ùn si ricusa à manghjà in tuttu u ghjornu

A mancanza di appetite o rifiutu sistematicu di manghjà hè un prublema chì spessu occur in ghjovani figlioli è incuraghjenu i genitori di cunsultà u duttore. In a maiò parte di i casi, a ragiunale ùn hè micca medica, ma cumpurtamentu: u zitellu intende aghjunghje l'iniziuziunità mentri mangianu (cum'è in altri spazii di a vita di u ghjornu) è per cumandà i genitori. Tali accenti sò spessu i risultatu di a tutelle esse di i genitori o attitudini in nutrimentu in a famiglia. Cosa da fà quandu u zitellu ùn si ricusa à manghjà, truvà in l'articulu di u tema "U zitellu ùn si ricusa à manghjà di u ghjornu.

Razzione di ricusate l'alimentu

Normalmente, i genitori a quantità quantità l'alimentu un zitellu precisa, ma u zitellu sà chì i so bisognu più bella chì alcuni. I figlioli necessanu più forza di l'adulti (in termi di pesu corpu), ma manghjonu menu. A cumpletta ùn hè micca un signu di salute. Molti frutti fini cù l'impetus medievu sò fisicamenti forti è energii. I vostri figlioli propensi à stilii di stilmenti sedentari ùn mancanu l'appetite, ùn deve micca bisognu di ricordu e so riserve d'energia, chì spessu di i zitelli mobili. U stomacu di u zitellu ùn hè micca cusì grande cum'è l'stomacu di un adultu, per quessa, duverà menu alimenta. Certi figlioli pèrdite l'appetiu perchè sò overfed.

Manca d'interessu

Trasferitu di l'alimentazione à un altru tempu durante u ghjornu o à un altru locu pò privà u zitellu di l'appetite è l'interesse in l'alimentariu. I prudutti di u zitellu pò esse una reazione per l'attitudine di i genitori versu l'alimentariu. Certi parenti, scantannusi chì u zitellu ùn mancunu bè, preparanu l'omi invece di i platti scartati. Questu solu incuragene à u zitellu à abbandunà l'alimentazione più freti in l'speranza di avendu passà u so platu predilettu.

Mentiali disordini

In parechje famìlies, i zitelli sò nutricati assuitu da modu chì a so pienezza tistimunieghja à l'incridibile cura di i so genitori. In questu casu, qualsiasi media sò abituati: persuasion è i minaccii, i ghjoculi, distrazione, u corripciu, a curazione è ancu l'alimentazione forcible. In tutti questi casi, u zitellu ribette ancu più attivu è risolutu cun reabilite di manghjà. A volta chì a perdita di l'appetite hè assuciata à u ricordi di l'avvenimenti disgrazziali durante u manghjà. I zitelli sò inoltendi obligati à manghjà, quandu ùn anu micca appetite - per via di a malatia, perchè ùn anu micca piace l'alimentariu, solu ùn vulete micca. Memorii di sti fughjini impone à u zitellu à ricusà l'alimentu. A mancanza di l'appetite pò esse a causa di tristezza, ansietà, diprissioni. Hè necessariu di parlà cù u zitellu è saperete ciò chì ci dava.

Semplici di malatia

Pèrdita di l'appetite in un zitellu durante u ghjornu hè unu di i sintomi cumuni di qualunque malatia. Infezzioni chì sò spessu torna in i zitelli più ghjoveli di 6 anni causanu una refusione di manghjà. Ma questu hè a causa cumuni cumuni di a perdita di l'appetite in i zitelli.

Aiutà u vostru zitellu viaghja dirittu

Prima di tuttu, hè dumandatu per aplicar un accordu diverse à u prucessu di alimentà u zitellu durante u ghjornu. I zitelli è i genitori avè da esse cunsideratu u pranzu è u dispunizzione com'è l'uppurtunità di parlà, avè riunite, parlate di cumu si jornu. In u risultatu, cumparendu un manghjà à una table cumuni hè una sperienza piacevule. Ùn ghjudicheghja micca i rispunsabilità di u zitellu nantu à a cugliera per a sfurzamentu, argumenti o gridendu. Eating must be an event harmonious, easy-going; ludà un zitellu quandu manghja, cumu avissi bisognu. Attualmente e cumercii, amparate à negoziate cù u zitellu, altrimenti

pruvà à piglià l'iniziuzione in e so mani. I parenti hanu da cura di nutrimentu di u zitellu. Ma micca tutti i zitelli pigliate a manera sìmula: unu deve bisognu di più alimentariu, quarchi menu. Ùn fegate micca u zitellu à manghjà tuttu ciò chì hè stendu nantu à u so platu, ma assicuratevi chì pruvà à ogni pranzu offrittu. Hè megliu mette in paglieroni, è se u zitellu vole più, l'aghju suppulu. Ùn cuntrarà u zitellu cù i so frati è e soe, è ancu cù altri figlioli. Avà sapemu perchè u zitellu ùn si ricusa à manghjà in tuttu u ghjornu.