A donna ideale in u mondu mudernu

In a persecucione infinita di l'ideale, hè faciule per esse scurdate ciò chì site - u veru. Sentite confidentu è cunfortu in u vostru corpu - sfortunatamente, per una donna moderna, hè spessu lu liceu inaccessibile. Perchè cusì, chì impedisce à accede cum'è chì hè? Cumu truvà l'armunia, cumu amassi u vostru corpu, perchè a donna ideale in u mondu mudernu hè una rari.

Cumu amassi a vostra rifarenza

In u mondu mudernu, ci hè un cultu di biddizza stannalizzata: ogni ghjornu intimu di "ideali" di e publichi di publichi, sò di sighjemu sò cum'è elli. Trasfurmassi à u stessu tempu è per i trucchi di computer chì migliurà l'apparizione di mudelli è e formi genetica di u nostru corpu è di età. Sembra, hè solu necessariu per esse perfezione, è tutta a vita mudarà: in parechje un omu di i sogni parence, un travagliu excelente ... tutti l'amarà! A situazione hè agravatu di l'alta dumandesi di u prisenti, viz. Soluzioni Addoppigliali à l'apparizione di una donna: ùn hè micca abbastanza per esse cusì - u corpu si deve esse elastique, pumped up, senza cellulite.


U culte di forme ideale per a donna ideale in u mondu mudernu: u novu 90-60-90, cusì cunvene per creà l'capulatta di couturiers è spessu unattainable per a donna ordinariu. U boom di a cirugia plastica: perchè soffrenu mancassi, se tuttu pò esse facilmente edificatu o rinfriscatu? Prosperità in a industria pornográfica: una paragione cun bellezza di silicone ùn sò micca sempre in nostru paese.

Ma u demilizionista più impurtante hè u perfeccionismu (idealizazione di a so capacità): una donna moderna, dilicata di circà l'altru di a carriera, hè sicuru chì tuttu hè in u so putere! Chì pò dicu d'alcuni arruganti? E convincinziammi chì pudemu assicurà à qualcunu di travaglià dura, avemu spessu guvernenu in un angulu, ma hè l'ghjustificazione di l'upertu titanicu?


L'ideal di bellezza ùn micca simplice quant'è quantu pari. U so propiu prucessu hè di separà una persona in quantu possibili da u so sensu di l'autore, cuncentu l'attinzioni di cumu si percive da l'altri populi. Sò cumu si deve esse - in un periodu storicu specificu è in un certu ambiente ... è perchè? U psicologu Russu Marina Baksakova hè cunvinta chì questu hè "beneficiale" à a sucetà: "Per chì a società ùn perde micca di a so struttura, hè necessariu chì tutti i so membri sò unanimamente similar - unificati. S'ellu hè un individuu unicu, cumu si seranu affettati? L'estatura di bellezza sò ancu unu di i miccanichi di l'unificazioni ".


Footboards per l 'auto evaluazione

In prima, avemu pervince per attraversu u prismu di l'opinioni di l'altri, è i primi estimi sò acquistati in a zitiddina. U nostru primu "mirror" hè l'ochji di i genitori, chì certamenti amori o apprezzate. Alas, una visione critica di u zitellu hè tipicu per a nostra cultura: cum'è regula, avemu tandu cura attualmente à pricisamente chì ne falta, chì vulianu currece e mancarii o teme spona. Per esempiu, a critica parentale, invece, hè diretta per e qualità persunale di u zitellu, ma spessu si ponu a l'esternu: "Una scuraveri è chjaru è bè! E avete bisognu di manghja, o oghji cultivà grassi è incù. Intenzioni sò i megliu, ma chì hè u risultatu? L'autoestimu pripitivu hè spessu lacrime - hè diretta direttamente cù l'attitudine di una persona à u corpu. In u futuru, u discontinttu constantu cun ellu pò influenza nè negativu in l'aspettu è in u statu psicologicu di una persona, ferendu numerosi faceti di a so vita (prufessiunale, sessuale, suciale).


Particularmente vulnerevule in questu rispettu hè u generu finu, chì hà parechji razze. Memoria storica: una donna hè dipustu sia nantu à un omu, è l'aspettu era a so ricchezza principale.

Prifizzi univirsali pè a donna ideale in u mondu mudernu: u desideriu di piace à i femine hè assuciatu cù l'esperienza di u nostru valore (a diversità di l'omi, per quale l'attributi soċjali sò più impurtanti: statutu, carriera, riti). Opizione publicu, frasiatu da a frasa: "Ogni donna pò esse bella. Ùn ci hè micca una donna fieru, ci sò persone male. Sutta a prissioni di i normi suciali, "hè pussibule" hè gradualmenti trasfurmata in "must", è l'idea chì u corpu pò esse cambiatu in una affirmazione - hè necessariu. E si ùn avete micca fà, senza cuddosa, hè a vostra difetta.

Incertu di u so attrachju stessu, avemu tombatu à cascarà di l'ideale - appassiunà in modu scantatu per piace à l'altri, per esse ghjustu. Tuttavia, sottumendu a prublema di cumpensà l'opinioni di l'altri, avemu sfassatu di e sensazioni di u nostru corpu, dumandemu a nostra questa dumanda: "Chì sò iu à l'altri?" Ma a question "Chì amu per mè?" Ùn hè menu impurtante. Perchè, solu per piacevule, pudete truvà l'armunia in relazione cù l'altri.


Unique è irrepetibile

Ogni omu pò sentu propiu una corona di creazione - u nostru corpu hè perfettu, senza sicuru ciò chì pare. Perchè in u ritmu veloce di i tempi muderni avemu u scurdate di sente i so signali (à a crescita di alimentazione o di dorme), di più fiducia micca i nostri sentimenti, ma l'opinione di i sapienti chì sanu ciò chì hè megliu per u nostru corpu. Eppuru, postu chì ùn hè micca "cultivatu", ùn importa ciò chì hè customizatu à i standards, u corpu fermite naturali è individuu! Questa hè a so forza. Hè permessu di sensu di l'alegria di u muvimentu, face u cuntrollu cù i so funziunarii: i surdati, se è caldi, mantene u calore, se hè friddu, hè signalatu u dulore à i disordini in u corpu. E carricendu un zitellu: hè solu un miraculu! U triunfu di a natura - in a so forma pura, senza u cuntrollu di a raggiuni è i sentenzi di a nostra parte. E a creazione perfetta ùn hè micca meritatu u nostru amori è u rispettu?

Ci hè parechje modi di sapè a unicità di u corpu: hè attività fisica chì dà satisfacità di prupietà propiu è di prucessi estetichi (in particulari massa) chì omblinu ogni cile cù gioia. Sensu u corpu, facemu u primu passu in u modu di l'amore per ellu.


Ci hè qualcosa di apprizzà!

Chì l'amore era mutualità, hè bisognu di pruvà:

Per apprezzà, hè cum'è un temple, com'è una fonte di i parechji piacè di dispunibili per tutti. Fugerate per boni scritti di u corpu: rinuncendu una hamburger, andendu in a piscina.

Ritorna u cuntenutu in l'autoestimu: mentre cercate in u spaziu, cuncintrà a vostra attenzioni à e parte di u corpu chì ti piace. Admire à elle, elogia, invece di abituale scold your own imperfections. Ùn si lamenta à l'altri about u vostru corpu ("chì sì fatu!") - a critica più critica, cum'è regula, veni da noi stessi. Scuprite u vostru corpu mejoratu: un amicu cercanu sò spartitu à a satisfaczione. Sicondu l'urdinamentu di i psiculoghi, a parte di u corpu à quali e donne sò più fidili, hè a faccia. Ci hè chì u sicretu hè chì simu ... avemu addupi a questu (spessu si vemu in u specchiu è semi assicurate). E si pigghianu a regula di trattà in più in u pienu? Utilizà in modu novu: in sportiu, ballu ... striscia, allora! Fate ciò chì vulete pruvà à pruvà, ma anu a vargogna per i difetti di a vostra aspettazione.

Per sentenu u corpu à traversu una altra persona: spessu si sò reluctant per permettà "alliati" à u corpu. E se permette? Per esempiu, decisione nantu à un cursu di massaggi prufessiunale. Quandu una altra persona tocca u corpu cù cura è attenzioni, u nostru sensu di u stessu mudificà.


Per sente l'opinione di u cantu: dumandate à i vostri amori parranu di tutti i cose boni in u vostru corpu: ciò chì piace, ciò chì apprezzanu. Senza u ricurdate, sinsibilmente quì cù l'aiutu di a ropa. A cumplimenti addivintò più più? Hè u tempu d'amparà à fà risponda à elli cù dignità - senza justificà o nivulazione di a vostra dignità. Una visu di u passatu: vede e ritratti hà fattu pocu anni fà - veru, vi pare cusì più bella? Allora puderebbe sapè chì ancu ciò chì hà avutu quarchi cosa di lamentà! Questa scuperta aiuta à accittà u vostru corpu oghje. Dàteli un novu ritrattu - un novu studiu di voi stessu ùn hè micca ferite.


Domu

In l'opinione di i psiculoghi francesi, avemu duie pussibbilitati per esse in u nostru corpu: o scurdate cun ellu (identificendu cun ellu: sò u mo corpu) o pensendu à l'imprepondenu (in cunsideratu un vindicatu vale): aghju un corpu). A diferenza hè sustinientale! Perceiving ourselves and the body as a whole, ùn sò micca capaci di "doppia" per principià per trattà cù un rispettu, amore, cura. In u casu di a cuscenza di a pussidimentu di un corpu, un certu "suvranu subject" chì hà u pudere di allargà (scurci) i nostri viti, u trattatu cù tuttu u rispettu chì si meriteghja.