Care per unghie unti

Cù u curaghju per unghji uni hè necessariu quant'è a cura di unghji per l'adulti. Dopu à u nascita di un ziteddu, hà bisognu à piglià un set di manicura. U zitellu cù un canzunadissimu piscia assai attivà i so pinni. Se u zitellu ùn hà micca tagliatu i so unghji cutidianu, dopu cù un movimenti brusgiate di i manichi ponu tocà l'ochji, o scarrafè a fàccia. Parechje babelli di nascita sò unghie chjudi, chì devenu esse cutucatu subitu. Per prevene i zitelli scratchì, sti vesti sputichi. Queste robba prutege u zitellu da consetagmi eccillenti.

Inventariu

Hè necessariu per a cura di i unghji è bè è ùn importa ciò ch'ella hè u zitellu. Per queste prucedura, avete bisognu di cumprà: scissors di manicura, cusì chì ci anu eddi arrotrati è piatti privati ​​di i zitelli. Per i zitelli più antichi, un schedariu di unghjocatu specialu hè necessariu per sguassà i jags da i marigoldi. Ùn puderebbe mancu ghjorni di manicures maiori! À a 4 simana a unghie chjucu tornanu più forte è pudete dinari sta prucedura. Sì tutti sò fatti bè correlighe, ùn hè micca difficultu d'apreverà cumu chjappu u so unghji.

Quandu si tagghiava unghie

A quale tempuete sta prucedura hè più piacevule? I canteri à i musculi di i chjavi di u unchju sò assai boni per sguassate quandu u bagnu di u zitellu. Nails saranu ligne, chì lassanu allora chì sò rasciutu senza ferite a pelle di i so dite. Hè cunvenutu per cutà i calde è quandu u zitellu duvere, quandu ogni parte di u corpu si sò tranquillamente. Unghie nantu à i pedichi sò assai còglie per esse cutatu, quandu u zitellu hè nantu à u panicu. U zitellu ùn fate micca "kick", quandu a pierta hè intricciata in u ghjinochju, pudete facilmente fà a prucedura. Se u babbu hè ghjucatu, perchè i tagghiassi i unghji hè megliu per dui adulti. Unu distraisce l'attinzioni di u zitellu, è l'altru si stà cù numarosi.

Regoli è cunsiglii

Cundizione per i marigoldi di i zitelli sò deve esse realizatu sicondu i regule. A più impurtante hè di observà i hygiene. Prima hè bisognu à lavavvi mani a mani, tutti l'arnesi di manicures anu da esse wiped cleaned with alcohol. Per a salvezza di u zitellu, hai bisognu di piglià a so penna in a vostra palma è cù l'indici i dedo è u polu di mantene i dettu di u zitellu. Pigliate u dettu di u zitellu è sguillate a prune u padu per andà in terra, perchè reducià u riscu di cutà a peddi. I prudenti i manè di i muglieri tagliate u fille, ma micca sottu à a ràdica, abbandunate un milmuetru. Pudete taglià u chiave nantu à e mani, annuncheghjate i fini.

Nant'à i pierdie per cut the nails anu deve esse exactu (senza micca allungamentu). Questu reduciu u risicu di corpu ingrown in a pelle. Pruvate di scurdà cusì chì a cima hè stata annantu à u difettu senza refferanu è ancu. Cù l'aiutu di u schedariu unchegliu fugliale. Prestu spessu, sta prucedura cù e unghji di i zitelli ùn valuta. In i mani per tagliate i vostri unghji abbastanza una settimana, nantu à i vostri pedi 2-3 volte à u mesi.

First Aid

S'ellu hè chì ghjè chì avete averaghju a pelle, ùn sia micca scunvatu. Quandu u cutuzzu un zitellu in un carusìaddu, ùn anu micca appiicatu un fendu, cumu pò tira à a bocca. Applica u bandage à u dettu è manteneu finu à u sangue chì stalla bisognu. Se u zitellu hè più vechju, puderete applicà un fendu.

Se u zitellu hà vintu nantu à u preghjudiziu, in quale un apicultore prisentatu, pudete trattà a ferita cù perossu di l'urugeniu è aghjunghje un tampuni cun Levomekol l'ungheru per ellu, è fissalla cù un embiu. Nant'à u manicu, pute nantu à u mitten per chì u bandage ùn manca di a ferita.

Quandu u zitellu ùn cumincià à coghju, sottu i unghje accumulate a terra, chì, sì ingortu in u stomacu, pò causà disordini di varii tipi. Questa sguaita si deve currettamente.

Ma ci sò parechje quandu un zitellu criscca un ughjettu in a pelle. Cosa da fà in stu casu? Pruvate per fà un bagnu cù l'acqua di caldi è u furatissiniu (1 pillulu furatsilina per 1 vetru di acqua). Mantene u pede in questa solu per un tempu. Sì a pelle addiventanu è infuse u grippu cun u verde. Se u so ghjuvatu ci hà raccolariatu, avete da cunsultà un duttore chì prescriva trattamentu più. Ma cun cura attuale per unità di i zitelli, ùn sianu micca quelli prublemi.