Reducintà a fami è l'appetite

Reducintà a fami è l'appetite durante a perdita di pisu hè una cosa cusì diliziosa, influenzatu da un anzianu di fatturi. Per a successione di distruzioni di l'excecugghiu kilogrammi, tutte ciò chì deve esse deve esse cunsideratu: da a forma di u pianu à l'aleazione di l'azzaru, da a quale hè fatta. Ùn manghja micca manghjatu dopu sei o fate un ghjornu di viaghju; hè semi mezii! I medichi, nutriczionisti è i scientisti pugnamenu nantu à a formula di una perdita di upertu ideale, chì includenu ancu e fasi di a luna, u sangue, stagione è u culore di l'ochji. Avete bisognu chì avemu bisognu?

Ùn importa ciò chì hè! U prucessu di l'ocurrenza di l'appetite è a saturazione pò esse influinzati, è ancu parechji prucessi in u nostru corpu. Questa hè una materia difficulte - quarchi vota a vuci di l'stomacu pò eclissi, ancu a voce di a ragione. Ma vale di provu. E micca, solu saturatu, è avè chjamatu attenzione, chì reduce a gravità di u prublema o creanu, dicemu, ùn sò micca i cundizzioni più adattati per a glutoneria. Per fà questu, ùn puderebbe micca solu e mani è bocca, ma ancu u nasu, l'ochji è ancu i zitelli.

Silenziu!

Hè pussibuli chì, in u circondu envidetu, avemu scattu sulu a voce debbuli di un stomacu tuttu. Cusì, manghjendu cù l'accumpagnamentu di sonu, seasi TV, radiu o altre fonìghjanu di u sonu, puderemu avè manghjatu più cà in silence. Eppo, circa à u malu habite di sgrossu di pusterti in fronte di a TV, ùn diceraghju micca. Da sta buttiglia assai altamente calurica è cusì hè assai difficiuta di scumpari, è quandu chì qualcosa distracte, dopu avemu firmatu, solu pensendu bè ghjustu à u fondu.

Respire, respira!

Per discutere nantu à l'effettu di l'olfattu di l'appetite, crede, solu quelli chì sò micca sulidati di l'oliu aturarà. Tutti l'altri, anche quand'elli sò impiegati da e cose chì sò assai longhi di l'alimenta, avè sensatu un spiritu appetizing da a cucina, probabilmente saldanu cun una rivisione - chì è quantu prestu serà pussibule à tastà. L'olfattu pò appetite ùn solu per esaltà, ma ancu per fugliate o morta solu. Ci hè una quantità di savori chì reduanu l'appetite. U più efficau di quellu hè u vaniglia. Inoltre, l'aromi d'anisi, aneta, mela, zucca, rose, lavanda è pompelmo vi aiutanu à perdita di pesu. Fighjate dopu - u destinu di l'alcoolichi, ùn sò micca definitu micca nantu à a so manera (l'alcoolate hè una alta calorie, è in più, stimulu l'appetite). È andaraghju à aromatichi prima di manghjà. Pudete aduprà cum'è una fonte naturali di ciauru (per esempiu, una buccia di pompelmo, un fette di pomo, o un sprig of mint), o perfume o oli aromaticu. E chì? A cena cù candela aromaticu o un lampu arumu luminatu hè assai romanticu!

Sò frozen? Ùn manghja!

I scientisti anu avutu chì e preferenze alimentariu dipennenu di u clima. In un clima caldu, a ghjente tendenu à manghjà menu. A relazione hè simplicemente simplificata: quandu a temperatura "abbattitu" aumenta, u corpu reduci u ritiru metabolicu è cumincia à prucessà l'alimentazione più lente, estendu l'energia da ella. In cunseguenza, ùn tocchi più di famu. À u cuntrariu, tuttu passa quan a temperatura cambia. Perchè, se u vostru brutalmente cungiatu, prima di cuminciate à manghjà, pruvate à mantene cali. E in a stanza induve manghjate, sceglite u cantonu più caliente.

U mo piacevule

Chjamemu aiutu ... culore! Amu u zuccherinu, culori dolci in a cucina? Cumu si andà in - cusì immediatamente in questa atmosfera u gattivu si svegliate? Sò naturali - culori gialli, rosso è alceanu evocanu l'appetite, stimulanu a produzzione di u zucchero gastru. Ma u più impagliatoghju in i prucessi sò ricunnisciuti ... u culore biancu è i so derivati. Cusì, se sè u sughjettu nantu à una dieta, aghjunghje l'ombra blu à l'internu di a cucina, uttene un pezzu blu o blu, è ponu nantu à un vestitu di u culore di una onda di mare à una festa (salvu, sicuru, questu culore hè per voi). È manghjarè menu!

... è mudellu favorito!

Sì cunfessi per sè stessu chì sì un glutonu, ùn hè micca fughjenu per culpete u to stomacu o mancanza di vulintà. Fate una auditoria in u cabinet è evaluate ... a tassa di i piatti. A quantità di alimentu una persona sempre associate cù a tassa di i piatti - in un grande cungo, aghjustemu una gran zitalla. Per quessa, invece di impone i lochi è i bacini per l'olivier, pudete piglià platetti in miniatura. Per peck, cum'è un pappu. Anchi migliurà - cumprà un cunquista di platti di nidu. Fun, originale. A lot di una forchetta in miniatura cun una piccula planica ùn hè micca stata fatta. Cusì avete acquistatu à manghjà paglietta! Allora u moverne s'apprima à questu - quandu chjappu chì questu hè a norma è ùn ci sarà nisun additivu. U stessu pò esse fattu cù cupins è cups - l'orfani per a mità di litru mettite à l'esiliu, una chjucu - tè o caffè. I più periculosi sò cupcelli bassi, anchi è cristiani - in elli l'ammontu di liquidu visitativu diminuite. Bei da altru utensili. Cusì hè più ecunomicu.

Vulete manghjà - dorme!

Hè nutata chì e persone chì ùn dormenu sanu abbastanza spessu pruvate à cumpensà stu deficit à a gastu di calori. Perchè, se dorme solu 5-6 ore di ghjornu, ùn vi maravigghiate à a tendenza à l'obesità. Quelli chì si passanu à dorme 7-8 ori di ghjornu, sò menu dipenditu di l'alimentariu. A moralità - megliu per andà in città tempi. In un sognu, ùn avete micca cum'è manghjatu. Sì, sopratuttu per quelli chì ci anderanu à manghjà in un santu, pre-manghjendu: a regula di manghjà uni pochi d'ora prima di vallà u vostru, ancu sè vo vulete dorme 10-12 ore. Wake up - hè quandu avete da andà.

Fora di vista - di cori!

A formula hè simplice: u più facilmente hè di ottene alimentu, più di manghjà. Cusì, sguassate da u locu prominente di dolci è i cookies - finu à quì chjudaranu nantu à i vostri ochji, ùn si tenenu micca, pigghanu almenu una. Hè megliu per surtite in una distanza caminando utili à u corpu è innoble à a figura cose - frutti, ligumi, zucca, acqua minerale. In a zona di risicazione sò quelli impieghati di uffizii, nantu à e tàvule di quale sò cuntenituri cù dolci è cookies, cuncepitu per i visitori. U stomacu ùn vole micca capiscenu chì tutta stu splendor hè pensatu à stabilisce u cuntattu, è si prumesse à cresse l'azzione inviolabile quant'è prima. Ci hè un modu di modu: sè ùn site micca impastatu u frasu, almenu reintegranu cù una opaca. Questu puderà cresce i risichi per a cintura.

È fate vargugnate!

Ùn amu piace e tbrati caratteri candciarii, casci è boni da l'ochji. Fighjenu in ghjustu davanti à voi un mute recordatoriu di a vostra intemperanza. Comu avemu digià spiegatu, una persona riceve un signalu di saturazione, no solu da u stomacu, ma ancu per l'ochji. So leave all traces of crime in sight. Nuvembre o dopu si sarà horrificatu da a quantità di manghjà è impedisce.

Guende l'alimentu!

Finu à pocu tempu, era creatu chì l'aria fresca cuntribuisce à l'attivazione di l'appetite. Oghji i medici anu rivedutu a so pusizioni è sò cunsigliati per piglià un passu curtu prima di l'appressu. A saturazione di u corpu cù l'ossigenu, à u cuntrariu reduce u sensu di famu prima di manghjà. Ùn serà micca superfluitu per cumpensà i calori ricevuti. Per quessa, se ùn avete micca l'uppurtunità di camminerà prima di pranzu o cena, pigliate uni pochi respirazioni in profonda, è poi sgabbiati, squaduti è inclini. Ciò micca, ma una alternativa! Per quelli chì ùn viaghjanu in ghjocu per l'esercitu, ci hè una altra tattica: fà 10 mil passi ogni ghjornu. Caminhà vi permettenu di creme una media di 300-450 kilocalori per l'orinale di peatru di sera. Reducintà a fami è l'appetite hè una scienza spéciale chì vi aiutà à guidà a gutturilla eccessiva.