Dove truvà vitamini in l'inguernu?

Era fratu è friddu. À questa ora di l'annu, hè cusì difficiule di mantene una dieta di equilibriu, perchè tuttu u stessu a vitamina ùn hè micca abbastanza per u corpu. Ma ci sò parechji prudutti chì anu aiutà à imblanu u corpu cù sustanzi.


Allora ci anu da manghjà i zitelli chì si pò cunsumà in l'invernu per sentu bè Oghje, parleremu di i prodotti più necessarii in u tempu d'invernu. Grazie à elle, una persona pò sintazione di energia.

Vitamina D In u invernu, una persona solu catastròficamente ùn manca un sole. È cusì vitamina D deve esse acquistatu da l'alimentariu. Ùn hè micca un prublema, u principale hè micca di scurdà di ricusalli u vostru corpu. A vitamina D si trova in a farina d'avena, caviarie, mantra, latte, pesci, baculu è fegatu, furmagliu. Sì avete aduprà i prudutti di ghjornu di sta lista, dinamica u sistema immune, migliurà u culore di a pelle è a normalizzazione di a prissioni di u sangue.

Sour cabbage . Questu hè un pruduttu di a fermentazioni, cum'è kefir è vinu. Quattru cavalli hè più piacevule per u ordinariu o stufa. In u colpu tutti i vitamini sò cunservati. Hè cunsulatu di vitamini B, C, K è elementi traccia (potassu, sodium, ferru, calcium, sulphur, copper, zinc, boron, silicone). Duranti a so fermentazioni, u pruduttu hè arricchisci cù l'acidità organica, sò necessarii per u megliu travagliu di u vinu digestivu.

Patate . Questu hè u pruduttu chì ùn deve micca manghjatu in l'invernu. Sì i ghjovani patate sò sustegueri utili, dunque questu organu, solu per a fucsia, ùn saranu micca nunda da u corpu. Cusì, limite a vostra dieta è travaglià e patate per l'inguernu. Hè pussibule di rimpiazzà e patate cù i vegetali più piacevuli. Agghiate e goodies in u furmellu è gudemi, in particulari quandu ci hè una occasione di cumprà legumi in u supermecchju. Deficiency in vegetables in winter there.

Frutti cunchi . Ma nantu à i biscotti cose sò diverse. Cilieghi cungiati, pasti, fioculi sò excelli fugliali di vitamina è microelementi. Mantene tutte l'utilità ancu mentre hè in u freezer. Per quessa, pudete di scorrire e fragole di e legumi è aghjunghje à u iogurt. Hè pussibule un tesu savurinu è utili, cunfacci di proteini è altre interesse di u zitellu. Hè pussìbule di preparà a cumpagnia di rinunziu. Dopu cum'è una fantasia.

A salinità . I preparazioni in i formate di marinati, cumposti, cunfitturi è pickles sò assai poviri in vitamini. Per quessa, ùn deve micca esse usate. Di sicuru, sò savurosu è parvenutu cusì necessariu, ma in fattu sò un tolkunik. Oghje sti pezzi per pudè fassi l'stomacu. Allura ùn vi mannanu purtatu u salinu, più prudutti di pasturi.

Frutta è verdura . L'Organizazione di a Salute Naziunale richieghja un ingaghjamentu di ghjornu di 5 alimenti di frutti è vegetale, ogni parte di 100 gr. In u invernu, ùn deve micca privatu di leghji è frutti. Hè chjaru chì l'invernamentu cresce à i prudutti terreni in termini di u cuntenutu di sustanzi sustenimi, ma questu ùn hè micca scusa per elli à refuse. A diversità di u dietu, u migliore per a salute è u travagliu di l'organi.

U veru . Ùn ci hè nudda differenza à chì forma di usterà verdura, pò esse frescu è seccu. In a forma secca, tutte l'olii essenziali è elementi tracci serà cunservatu. Dunque, ùn ti scurdate di aghjunghje tutti i platti greci suttili è fate u corpu cù vitamini.

Cranberry . Quale avete avutu pensatu, ma in l'invernu seria assai utile aduprà cranberries. Ci hè una gran quantità di vitamina C è a vitamina rara PP. Dopu promossi l'absorzione di l'acidus ascorbic. Per quessa, in l'invernu, a prima fonti di vitamina hè Cranberry. Aiutà à crescere l'immunità di una persona, in questu materiu, ella ùn hè micca nè ugguali. Ferru, boru, iodu, magnesiu, cari, argentu è manganese sò include in a cumpusizioni. Cranberry hè cunnisciutu per i so proprietà di antioxidante. È Morse da cranberries hè capaz di fretà e fugliari, toxine è i metalli pesce da u corpu umanu.

Frutti esotico . Parechje persone anu teme à pruvà a frutta exotica, scantu di dannu a so stomacu. Ma à esse onesto, u tokartofel pò ancu esse cunsideratu un veru esotico. Dopu tuttu, hè statu purtatu in u 17u seculu, è ancu di a papaia è di u manghju. Allora perchè vo vi limitate? Hè vale a pena attente à u kiwi, hè solu una excelentesa fonte d'acidus ascorbic, ci hè ancu più grande chì in cranberries. Ma avocatu hè u pruduttu più preziosu cù assai acri gras insaturati. I bananas anu riccu in potasio, cusì sò assai utili per i vapuri di u cori.

Hè necessariu per esse rializate chì l'alimentu invernu hè distintu di l'alimentariu d'estiu. Organizmuzhno ancu più energia per furnisce u corpu a temperatura bona.



Carni . In l'invernu, ci hà bisognu di nutrimentu alimentariu. È a carri vi prupondarà a quantità necessaria di grassu di a proteina è di l'animali. Hè megliu affaccià o extinguisce carne. Aduprà a paglietta riservata o vacche. Nutricionisti ùn permettenu manghjà a carne fritta. Dopu tuttu, per ellu più periculazione chì bè.

. Tè verde deliciosu aiutà à calà rapidamente u corpu di u ghjornu dopu. Ma hè megliu per fà u tè cun mint, u cane è u melatu. Un spice hè influinzatu da a circulazione sangue è improvesu l'umore. Tè verde hè un antioxidante naturali. In notte frutti belli chì ponu fà furnisce u vinu calatu.

I prodotti letti . U corpu ci hè bisognu di bifidamente lactobacilli, chì participanu à a digestioni. Pudete mette per manghjà u latte, u iogurt è iogurtu fermentatu. I nutrizzionisti avvisanu chì ùn avete micca favurisce di dolci è di dolci, sò stati stati offri in i so costi. U latti vi darà cun calcium.

Frutta secca . Nuts e frutti secchi aiutanu à mantene u equilibriu vitamina. Questa hè una fonte addistinti di energia. È a nutizia più maravigghata hè chì questi prudutti ùn anu micca a cintura. Kushaitekeshyu, amanduli, nocciole, nocciole, albitanu seccu è pezzi. Contenenu assai iodu, magnesiu, zincu è vitamina E.

Kashi . Ci sò assai vitamina. Per esempiu, in triacca si trova assai ferru è altre elementu traccia. Sì manghjate a farina di culleghju per u colazione, vi serebbe senti à u pranzu è ùn ci sarà micca tentazione per manghjà un pastele. Arzilla sguassa tossini è toxine.

A dieta di l'invernu ùn hè micca magre da chì pari. Per quessa, vale degnu di vede un pocu imaginariu è espansione l'orizonte. Bon appetit!