Sindromi è sintomi di malatie internu

Dicenu chì a faccia hè u specchiu di l'anima. I sperimenti anu compru chì una persona ùn solu ùn hè solu riflette u nostru munnu spirituale internu, ma dinò cunclina tuttu u statu di a nostra salute, in particulari à i prublemi di l'organi internu. Sindromi è sintomi di malatie internas Una persona intelligente ponu definisce una sola vista à a vostra riti. Per via, ùn ci serà micca superfluous per noi chì sapemu ciò chì ogni parte di a nostra faccia parlante.

A frunti hè a saliera di u intestinu. A parti più nanzu di u tettu hè un intestinu chinu, è a parte suprana hè grossa. A zona di u principiu di u crescente di u capeddu hè a sonda di malatii di a buca. U whisky hè una zona di a viloria. Se u so travagliu hè spizzatu, in seguente nantu à i tempii ci sò l'acne, rossu è di a malatia cù localization in questa zona. Even evenìzza di a fàccia pò esse apparente in questa zona. Sì ci hè u amaru di l'ochji, questu hè chì indettenu un sbilanciamentu in a vespulazione, è ci pò ancu esse cumplicati aguti.
L'apparizione di pimpiuli è irritazioni trà i cattivi indica un viaghju in l'attività di u fianu. Se ci sò malatie chroniques di fegadoru, i ghjuvagiu di a maghju pò esse spessu, è a ghjudicata à a manca hè a manca di u fegatu, u dirittu hè u dirittu. A qualità di a visione pò degru, l'ochji pò diventanu russu.
I machi cuntenenu infurmazioni nantu à u travagliu di i pulmoni. Cusì, a bocca di bocca hè a pulmonetta dritta, a gaddia da u manque hè u lungu aligatu. Quandu ci sò disordini orgànichi di i pulmoni nantu à i pieni, unu ponu osservà un patronu vascular o vermiculite, chì ùn ùn sparisce. L'ale di u nasu sò bronchi. Sì ci hè bronchitis, ci hè una vermiculita, ci sò pimpiuli, i pori crescenu in a pelle.
A punta di u nasu hè cunnisciutu à u cori, è sicondu a so cundizione, ponu ghjudicà l'ocurrenza di malatie cardiovascular. In ocasioni, i viulazioni di u cori sò signalati da un situ russu in a parti suprema in a manca di l'upertu. Se i labbra fubbe in blu, invece l'attività di u cori hè spizzatu è a circulazione di sangue hè avucatu. Se u triangulu nasolabiale hè azzolu, questu hè un signalu assai perikoluu, indicando una condicione preminente, chì simbulizeghja fallimentu corpusicu, un possible difettu di u settiu cardiacu.
U ponte di u nasu hè una zona chì detti viulazione in l'attività di u stomacu è u pankreju. Visualmente in i zoni vicinu à l'ochji, pudete stabilisce a prisenza di i patologii di rinite. A attenzione particulare devenu esse pagatu à a puffiness, fosche, vermiculite. U papillamentu in questa zona parranu di fenomeni stagnate, per esempiu, a formazione di cyst, o a so apparizione possittiva. S'ellu si in l'area di l'ochju ci sò pezzi grassi, è seguenti fenomeni stagnate sò sulani o pietre.
U nasivetu nasalabale hè a sonda di i uratorii. Sò urigginate vicinu à u canali lacrimale è ghjucanu à u fondu di u mandibulu, in u spaziu di a prughjettu di a buca. U calcicanu riproduce u sistema riputtivu di a persona, a so cundizione è e so malatie. In a femina, a inflamazioni è i pimpiuli in questa zona indicanu anormalità in i ovari, è in l'omi - prostatitis. In generale, sta zona currisponde à a zona pélvis.
Se l'occhi ci sò tene diffarenzi, è ci hè una bassu bianca sottu à l'ochji o un ochju, in u tettu hè un crescente suore fredu, questu hè una cunsiquenza di una forza chì pò disturbà l'attività di l'organi internu. Ci hè una sudazione di e mani, i zoni axilinali è inguinal. Sì a persona chì vi aspetta, hà una strada bianca sottu à l'arcu di l'ochju, da ellu una cundizzioni prufundante, assai stressanti. Ùn hè micca capacitu per cuntrollà a so emozioni è l'azzioni. Questa persona hè imprevisible, da ellu pò esse prublemi, à l'assassiniu è suicidiu. A longa stà in un statu tali si troppa cun una forti dispiazioni in u travagliu di l'organi internu, perchè u corpu è a psique facenu un solu inseparabile.
L'ochji di a persone cuntenenu u so statu mentale è a malatia fisica. A più larga lacrimi duranzia di a transizione di a cambra in questa è cambia in una chjesa è parlate per una mancanza di putassiu, una bassupazioni eccessiva parli di nervià è u sindromu di a malatia spleen.

Cusì, per a cundizione è l'apparenza di a nostra persona, avemu u dirittu à vultà una alarma è cunsultate un duttore per esame. In particulare, deve esse fatti si i sindromes è sintomi di e malatie chì avete è in u so statu internu.

Sia salutare è vedi u vostru corpu!