U ritu misticu di l'annu novu - fortunetelling in Christmas "a sfida di u spiritu"

Divinazione in Natale "sfida di u spiritu" - u rituali di l'annu novu più inusual è riesce. A Chjesa Ortodoxa hè assai negativa nantu à ogni fortuna, è hè pruibitu di disturbà l'ànima di i morti ancu a vigenza di Natale. No tutti l'altri universi sò simpatici à a persona, cusì durante a sessione ùn devi micca permessu di giuramentu è riri.

A divinazione cù spiritus annantu à u Natale in un platu

Preparate l'elementu necessariu per a ceremonia: un platone di porcellana, una grande carta di carta. Almenu quattru persone anu da participà à a divinazione. Impurtante: i più persunanti, u più veloce u spiritu muvianu u platu. Sceta un grande rotulu alfabeticu nantu à carta, scrivite littri di l'alfabetu in un urariu di urariu. Dentru un grande circhiu, disceta un cittinu chjucu - per i numeri (0-9), da sottu scriverete "nè", da quì - "sì". Hè permessu di trattà e lettere è numeri annantu à un curu - ùn hè micca una materia di principiu. Mirruri in l'abitazione duvere esse prughjettatu di evuccarà l'ispìritu ùn deve esse micca. Cunsiglii è finestri sò più chjucchi, sguassate i buttoni. Hè necessariu di rinfreschi di cruciali, aneddu, catene è altri ornamenti di metallu. Ùn pudete micca beure l'alcoolenza categurichi, i spiriti ùn li piaceru micca è distraeranu a verità. Luce 2-3 candele (micca a chjesa), Fume u platu per sopra a flame di a cannila è pigliate una freccia.

Cridendu u spiritu Chjama u platu nantu à a candela in focu, pusonu u fondu à u centru di u centru alfabbèticu. L'affettu di caldi i so palme, si pusonu per a circonda cù un cìrculu in un cìrculu, pusonu dui serviti equitazioni in u circhiu in un pane invertitu. Una persona principia a pratica di i spiriti: "Spirit (nome), venenu à noi". Hè pussibule evucà u spiritu di qualunche fallecido, ma ripercendu à i spiriti di parenti murali hè cunsideratu più periculoso. Hè necessariu di pensà à anticipate à e dumande à u spiritu, in u prucessu ùn sarà micca fàciule. Quandu u platu iniziare trasfurmà, dumandate: "U Spiritu, site quì?" E hà da puntu cun freccia à "sì". Puderete inizià un dialogu fendu quistione in una voce polite, bassa. Ancu l'espitori rispundunu rispunsevuli, più spessu - un pratu di prossime "scorri" in un circhiu. Dopu à a fini di a sessione, bisogna ricchezze u mo spirituu è a forza di abbandunà u mondu reale cù l'aiutu di u spellu: "Spirit (nome), vi parmissu".

Fortune telling fortune-telling with 40 candele

In u rituali, una persona participa, ind'i ropa monofònica (grisa, nera, bianca). A notte di u 7 di ghjennaghju, preparanu un spaziu per divinazione: chjuderaghju a porta, cortine a finestra. Pigliate 40 veli bianchi, una negra, tela, tela spùccule, dui specchi. Prima di chjamà u spiritu, cuncentuate è pensate nantu à e dumande (pudete dumandà solu 3 questioni chì significanu "sì" / "nè" risposte). Sceta una tela in a mitru di l'abitazione un grande circhiu, intru dite postu 40 cera. Pone u mirroru in u centru in una manera chì un corridor hè furmatu chì riflette e tutte e candele. Chjama una cannila negra è pigliate in manu, hè piacevule à pusà per affaccià un ispleculu, cercate i vostri ochji è chjamà u spiritu. Dopu à 2-3 minuti, apri i vostri ochji è andate à u corridoru ispìritu. Sì avete furtunatu, pudete vede in una figura di u spiritu è ​​cumincià un dialogu. A risposta disse à a flame di una cannula negra. S'ellu hè negativu, a foglia sarà dim, positiva - sarà splendore.

I ghjorni più belli per a fortuna di Natale sò "a sfida di u spiritu" - da u 14 à ghjennaghju à 18. A profezzia più veritativa sò nantu à l'ultima Notte di a notte di u 19 di jinnaru.