Cistite è u so trattamentu

Hè cresce chì alcuni malatie sunnu staggione di natura. A cistite hè stata attribuita à sbagliata, ma in fattu si pò malati à ogni mumentu di l'annu, ancu in a stagione caloria. A cistitis hè una prublema cum'è cumuna, chì ogni morta di donna hà suffrutu da almenu una volta in a vostra vita, è unu di quattru passa da cistitis in regula. A cistitis crònica hè un esercitivu constantu, a reazione di u corpu à ancu a minima ipotermia, hè un avutu bisogna à piglià antibirici è altre drogheru forti, chì hè una divizzioni invariabili in a qualità di vita. Per ùn ùn principià a malatia, bisognu di sapè tuttu ciò chì hè.

Cause di a malatia.

A cistite hè una cunsiquenza di a inflamazioni di a buca. A causa pò esse infizzioni, bacteria, virus. Sta maladie hè stata attribuita a femmina, anche si trova in l'omi, solu uni pochi volte menu. Questu hè dovutu à u fattu chì a uretra in e donne è assai più corta è larga di l'omini, hè più faciule per u bacteriu per entra in u corpu. Inoltre, a vinuità, l'apertura analiore è a uretra in e donne sò assai vicinu l'una di l'altri, infizzioni sò più faciuli di sviluppà a so proximità periculosa da elle possu focu.
Diversi fatturi pò esse a causa di sta malatia:
-immunità bona;
-Massifici crunuloggi Siciliani di u sistema urinariu;
-Cooling;
-O tottu robba stretta, corbanti, robbi sintissi;
- Afficiency insufficiente à i hygiene;
- Stretching of the bladder due to frequent overflow.

Eccu i chjaradi principali chì ponu causà cistite, ma ci sò altri chì sò menu cumuni.

Cumu tratta?

A cistite hè cunsideratu una malatìa simplici. Identificà è prescriva un trattamentu adattatu ùn pò micca solu l'urologista o ginecologu, ma ancu u terapeuta. Per fà questu, sarà bisognu di passà un analisi di l'urina, u sangue, fate smaravanu da a uretra è a vaġina, chì vi mostraranu a presenza di infezzione. Certi voti, se a malatia si trova in cungiunzione cù l'altru, avete bisognu di ultrasound di a buca è ancu di un rouggenu di i riti, ma di solitu sti procruccii ùn sò micca prescritti.

Hè vale avertitu chì u primu paese cunsulteghja u duttore cù i primi suspetti di sta maladie, più sparata è curretta serà u cursu di trattamentu. In certi casi, per esse di cistite, hè abbastanza per piglià un antibioticu determinatu, ma di più spessu necessariu di sottumessi un alloghju tutale di trattamentu è per un tempu per esse osservatu cù u medico per escludiri una recidiva.

Spessu una prasurazione di una cistitis si passa o si sviluppau, sensibuli disgrazziali, dolori e rezi desantuate à urinazione, dolore in un stomacu o bocca, è a persona si cunsidereghja o cunta, chì a malatia hè passatu per ellu stessu. In fattu, passava solu in una altra volta da aguda à latenti, chì guasi sempre conduce à u sviluppu di una forma crunna di a malatia.

Sì a malatie hà pigliatu in un viaghju di cummerciale, in vacanze, induve hè casi impossible di vultà à u duttore, hè necessariu seguità un certu cunsiglii di medichi. Per esempiu, ùn deve micca dettiru l'ipotermia, ponu accattà e calzinii caliu, calite più liquidu, ma micca in modu senza alcol. Hè megliu usatu decubrimento di camomila, sagnia è altre erbi medici. Ùn prescrivete micca un cursu di antibiotici, perchè micca tutti quelli quì sottu in sta malatie. Ancu s'ellu avete digià a cistitis sperimentata, ùn rè micca u ciclu di trattamentu prescribed by u duttore, perchè a malatia pò avè una natura diferenta è sia da diverse cause. Prima di cunsultà u duttore, l'urimulugia ùn hè micca cunsigliatu.
Oghje chì una malatìa hè trattata cun rimedii folklori, per esempiu, appricendu una buttiglia d'acqua calda à a vejiga o uretra. Questu prumove u passaghju di l'infezzione in u corpu è aghjunghje sola a malatia.

Ancu u fattu chì a cistite hè una malatìa cumuna chì hè facilmente diagnusticatu è trattatu cù cura, ùn hè micca diventatu menu riescibile. A cistite pò esse diventate rapidamente in crunulogicu, chì significa chì, in più di sensazione spessu prus sperimentale, seranu prublemi cù a vita sessuale è assai restrizioni - da l'impussibilità di rinfurzà l'esclusione di l'usu di certi prudutti. Per quessa, accessu puntuale à un spécialiste hè cusì impurtante per l'identità di i primi signali di a malatia.