Nutizzia capacitante à u sforzu fisicu

Tuttu chiddu chì hè impegnatu in sportu hè cusì cunnisciutu chì a più intensa a carica fìsica, u più veloce u corpu purterà. Per impediscenu di sta succorsu è e sportivi rinfurzanu, invece di aghjustà a salute, l'atleta necessita nutrimenti cumprendi di carichi fisichi. À furmazioni intensivi l'organettu di u sportista ricevi mancu qualchì mancanza di cantu suffirenzi di grassu, di prutini, di carbuidrati, di vitamini, di fibra, l'alimentu deve esse equilibrali da elementi micro è maculati.

In u nostru tempu, i scentifichi anu compilatu e tecniche in quali hà cunsideratu cù cura e dieti scelti per l'atleti chì anu diversificatu attivitati fisiche durante a furmazione. Tutti i sporti principali sò spartuti in cincu gruppi principali:

Malgradu a dispunibilità di l'evoluzione metodulogica, ci sò parechje reguli ginirali chì avissiru avutu micca sempre da l'atleti, ma ancu per ogni unu di noi.

Nutriazione cunsigliata durante l'esercitu mentre esercitava

1. Diminuite in u cuntenutu di u sali in l'alimentariu.

2. Sustituitu di carbohidratati pisanti per u corpu cù fructose è carbuidrati, chì sò assimilati da facilmente da u corpu (jam, zucchetti, meli, frutti).

3. A alimentazione deve esse ricca in proteini è equilibrati in u cuntenutu di minerali è vitamali.

4. A dieta si deve esse respeta. Avete bisognu di manghjà sempre à un certu tempu. Aduprà l'alimentu duve almenu 2 ore prima di l'esercitu, cumu si deve esse digerutu è assorbita da u corpu.

5. In casu di pèrdita di l'appetite, chì spessu succorsu dopu carrichi intensivi, hè dumandatu à introduverà in a dieta un pruduttu di carbuidrati.

6. Dopu a furmazione, avete bisognu à fà per perdienziu d'energia. Per fà questu, avete manghjatu un aranciu, uva o castagno. À e carichi fiali intensivi l'alimentariu deve esse sittimanali, in quale u fruttu è i viti veru puderanu cumpone 10% di a dieta di tuttu.

7. A ricustituzione constantemente di u corpu cù a prutetta, chì hè assai spent in high loads. Inoltre, hè simplice necessariu per l'atleta, cum'è materiale di custruzione per l'organiziu sanu, è per crescenu i musculi. Hè fattu saputo chì u corpu di l'atleti alive tirone di 15 grammi di prutezione in furmazione. Perchè, in casu d'ingrossu prufessiunale cun l'alimentariu, u corpu si sappieghja assai prestu.

8. Uni pochi ghjorni prima di l'iniziu di furmazione o cumpetizione, u corpu si deve esse furnitu cù u restu intensu è l'alimentu caribbonidu di carattata, perchè l'energia pò esse guardatu in u corpu. Duranti stu pirìudu, avete bisognu di caminari passi in l'aria fresca è u cunsumu di quantità di quantità di liquidu, è di piglià multivitamini.

9. Cumplementu cù regimentariu d'acqua. U nostru corpu vi ricevi un bonu ammontu di l'acqua neve. Se pèrdite u 1% di u vostru corpu acqua, cuminciate à sentate a sedente, 3% - a persone di a perseverancia, 5% - una persona si mette in un statu di l'apatia. À una temperatura di l'ambienti più di 27 gradi è di cundizzioni intensive, u corpu perde più di 2 litri di acqua in una ora.

10. L'assimilazioni di l'acqua da u corpu venenu da u calculu di 1 l / h, perchè prima di esercitu fisicu seriu esse bisognu d'eddu un litru d'acqua, almenu una ora prima di furmazione.

11. In casu l'attività fìsica hè chjucata per 45 minuti o più, una ora prima di a furmazione, ci hè megliu bevi un carbuiddu minerale chì si trova u ziddu di limonu, u melu, vitamine è minerali in a so cumpusizioni.

Ricurdativi di nutrimentu cumu e d'entrenamentu successu!