Comu coceranu in casa cù prudutture?

Tutti i zitelli anu sapi u gustu di cruciolo è diliziu faciele chjamatu scultore. Quantu piace à pusà cun l'amichi nantu à una tazza di tè, crackle cù prudutture è chat per questa è quissa. Da un nomu, i drools d'acqua, è vogliu sullurdia tuttu è corse per cocerete stu prudutte cusì.

In fatti, ùn sò micca specialità difficili in a preparazione di prudutture, solu bisognu di cunnosce literalment un pocu sapori chì anu da esse dichjaratu in stu articulu. È cusì, à voi, a verità, hè interessante per sapè cumu si preparanu à e scatuli di casa scarpone, leghjite stu articulu finu à a fine.

Chì ghjè necessariu di a cucina? Prima di tuttu, avete bisognu à piglià una buttiglia di litru di soda, com "Limonata", "Pinocchiu" o "Duchessa". Hè ricivutu d'utilizà a nostra soda "soviètica", nò a cola è l'imbusta impurtata, perchè ùn anu micca acquistatu cusì untuvore alimenta. Cusì, per cocremu in casa, prudetichi averebbe piglià una soda simplici.

Cusì, pigliò una soda, pouria in una grande vaselletta, vultemu da 1 kg. farina di granu è aghjunghje una spina, ponu cun un slide, zuccheru. Avà scumpete tutte sicurezza, per fà una massa spusatura. In seguente, sta mansa perch'ellu deve esse pulita, beni, circa un pocu milimetri, ma micca per ch'ellu diventene trasparente. Dopu chì a pasta hè stata rintra, schiuntatu i picculi ritanglii da ellu. Hè impurtante sapire chì u dimenisuni di u lavu preparatu dipende à a talla di stu rettangulu stessu.

Eppo, inveci, accuminciamu a fà i nostri prudutti. Utilizà a destreza di e so mani, cutemu cù u cultellu trà e mezzu di ogni rectangulu, è sguassate rapidamente a pratica. Sarà cum'è un arcu. Prima di a culinaria in casa, prudetà deve esse trained to wrap the pasta da l'arcu originali.

Avete solu pudete dumannarà i pezzi di pasta in a fritta fugliale, induve oghje annantu oliu di girasole, circa 1 litru.

Sì ùn ci hè micca freti in u locu, è, sicuru, ùn hè micca un prublema, è ùn ci hè micca scusa per i vignaghjoli refusing. Pudete piglià a piezzu esaminatu simplice, pour à l'oliu di girasole, aghjustate finu à chì furione è mette a pasta.

Hè impurtante di cumprà un oliu bonu per ùn esse micca brunu duranti a preparazione di prudutture, u pitroliu bonu pò spoilsi tutti u gustu è l'aspettu di u pruduttu finitu.

Quandu u muzzicuni hà pigliatu un culore marroniu, deve esse spustate da a panella cun un sonu è colpo in un grande platu largu. Hè impurtante per assicurà chì a sarracita ùn si ponià nunda, o l'apparenza sana di u pianu hè spoiled. In modu, pudete dinò mudellu à un pappu di carta, chì prumove l'acqua grassa.

In cima di u prudottinu prestu hè necessariu di spruvà cù u zùccheru in moltu, in quale hè ancu pussibule di valdi un pocu vellucci.

Di sicuru, i ricetti per pruduttivi sò enormi, è pudete puru cocilu, perchè siu sapè è sapete. È a ricetta presentata in questu articulu pò esse usata quandu ùn avete micca cunnisciutu cumu l'oghje hè fatta, ma ancu vo avete a maravigghiari l'omi.

Certi anu utilizatu stu tipu di cumpusizioni di prudutti di scorchè, assai più caru ca una buttiglia di soda.

1 ovu

1 tbsp. l. crema agria

2 tbsp. l. di acqua

4 tbsp. l. vodka o cognac

1 tbsp. l. zuccaru

pezzu di salitu

farina - circa 1 tazza

Oliu per frittura - 1 vetru

zuccaru finu

Prupristà, u prucessu di coccia è frittura hè esattamente ciò chì hè scrittu quì sopra.

Ùn importa micca ciò chì si stufa nantu à u legnu, u più impurtante hè chì quì si trova nantu à una cullezza, cusì bella è cusì piace l'arghjuli.

Fate da voi stessu!

Eppuru hè quì tuttu! Ora pudete chjamà i gonciuduti, fate un foglie è aghjunghje reunioni.