I più rifletti di col in coreanu

I ricci di u passaghju per a culula di culula in coreana
I diversi vegetale, cottu in coreanu, sò longu assai di l'abitanti di u nostru paese per a so brusquita è piacenza. Ma se una lotta di zappiani coreani sò disposti, a coltina o frasiole per un prublema era senza evità. Eppuru, i sti ligumi sò assuciatu bè cù spicciuti è pò diventà un aperitivo chic à qualsiasi tavuletta.

Cumu si preparanu a Coreani?

Cum'è sapete, a cucina asiatica hè troppu forte per a nostra persona. Dunque, anche si avete ridinatu à cumpressà tutte e pruporzioni è coccia "esattamente u stessu" u culpu, hè improbabile chì vulete piace. Allora noi ci limitarememu à i nostri predilezziunati per a gravità di l'alimentariu.

Ancu s'ellu si ncontranu un coreanu, ùn hè micca pututu pudè dì à a ricetta universale per questa insalata calienta. In casa, picchi si sò parechje scelte per a so preparazione, cum'è avemu - borscht. Hè per quessa chì ti dicemu qualcuni di i ricetti di col republiore in più in questu articulu.

Ricetta tradutta di cole cù zucca

Una insalata for this recipe pò esse cuzzu per i vacanze è u ghjornu di u ghjornu, in particulare da chì i ingredienti sò truvati in i cisterna di ogni patrona.

I prudutti necessarii:

Brine

Prucessu di cucina

  1. I vegetali sò finti finamente finamente chape di col, zucca è grilla di aziende. Stir all the ingredients and put in un cuntinuu duv'è l'insalata serà fatta.
  2. Tutti l'ingredienti per a salmatura, solu à l'acitu, mettite è portanu à foglia è solu dopu aghjunghje l'acitu. Furmà è fate nantu à a col. Avete bisognu di aspittà chì l'insalata rinsegna è pudete cumentu à tastate u platu, è fate u vegetale restante in canzo per almacenà in un locu frescu.

Ricetta Recipe

Hè perfetta per quelli amanti di i piatti picciotti chì ùn accunsenu micca d'aspittà d'una settimana o ancu parechji ghjorni prima di l'insalata hè abbastanza dinò di brine. Dopu avè preparatu una meraviglia di sta ricetta, pudete manghjarà u ghjornu dopu.

I ingredienti

Per una salata, pigliate questi prudutti: un e un mitallu litre d'acqua, a mità di un vetru di zuccheru, trente zuppi di salitu, grano bianchi, dui cullizzioni di l'acitu è ​​un vetro d'oliu vegetale.

A col hè chivatu finamente, è a zucca è a pienu sò stati annantu à un rossu. L'agliu hè megliu micca per passà per a stampa, è tagliate cù un cuteddu. Tutte e verdura hè sbrizza cù pimentu russu, è da dinò in molte vistimenti. Tutti l'elementi di brine sò duverebbe purtatu à fogghi. Allora u liquidu hè guadatu, aghjunghjendu l'acitu è ​​foglie colti. Hè megliu se fate un scrusciu in u centru di i verdura in u cane in modu chì a salata si aghjunghjava u fondu è a culula hà salatu fora ancu.

Ùn pudete micca cummandà u frenu cù una tapa. Ci serà una bè ghjunta persunale. A insistia chì un pezzu pò solu un ghjornu, dopu a quale si pò digià sirvutu nantu à a tavula.

Qualessu ricetta ch'ella sceglite, u principale ùn hè micca di pruvalla à imitalli i coreani in sharpness. Perchè i nostri gustatori ùn sò micca cusì adattati per cusì spezii, a vostra meravigliosa prediletti pò esse diventata in un pesadore gastronomique, cusì vede a quantità di pepite.