U rolu di i prudutti per a prutegge a nostra pelle da u sole

U megliu modu di pruteggià di a creazione suluzione hè di stari fora di u sole è impiegà a maquillaje. In ogni modu, studii di dermatologi hanu amu chì certi prudutti pò dinò in modu attivamente à a prutezzione di a nostra pelle. Adupratu cù l'applicazione di sunscreens è di shelter da u sole da 11 ore à 3 ore d'omi, i sperimenti cunsigliate per pruteggià è di l'alimentu. Determinaru chì u livellu di prutezzione di l'ingredienti di l'alimentariu hè cumparendu à i metudi tradiziunali, chì significa chì parechji alimenti pò esse includeu in a lista di quelli prudutti chì ponu esse ricumandate per a prutezzione di sulla sera. Nzinu cu i dermatologi nutrition specialists aportatu una lista di pienze chì fate per u corpu à pocu più cà solu l'arburatu.

U capu indisputabile in questa lista hè un tomate. U so culori rougesanu a causa di a prisenza di u licopenu antioxidante, chì face a nostra pelle più resistenti à a luz di u sole. Sicondu studii, l'adulti chì cunsumanu 5 cullizzioni di pasta di tomate u ghjornu 5 avianu un 33% di u nivellu più altu di prutezzione contra di sante (equivalente à 1,3 SPF) di quelli chì ùn hanu micca. Un altru prublema impurtante di a dieta di u tomate hè un livellu più grande di procollagen, senza chì a pelle cresce vechja, pèrdite a so elasticità, è l'arrugati si apparenza. Ciautoriamente, u licopenu hè cuntatu in i tomati furmati più ch'è in i freschi è u nostru organu l'absorbe megliu.

U licopenu hè ancu trova in sandia è pompelmo rosatu.

Un antru antitantinu, chì pruteghja a pelle da creme, hè beta-carotene. Hè assai in frutta e verdura ananas, cum'è a zucca, patate, zucca, mango, albercelli è meloni. Ogni lattichi virdi - spinach, agrume è bruni - sò ancu ricchi in beta-carotene. I scientisti tudischi diciunu chì a prevenzione di a ricerca di beta-carotene durante deci ghjorni fighjarà da a luz di u sole.

Un studiu di 4000 donne hà dimustratu chì quelli chì avianu manghjatu cun alte di nivuli di vitamina C anu mancu culu, l'effettu latinu ùn hà micca amatu di e femine da esse espunutu à u sole. E so vitamine C è E, chì purificate e cumbugliu di a pelle da i radichi ridificanti dannusi furmati dopu esse espunuti à ragi ultravioletti di u sole, anu un effettu benèficu nantu à a pelle di antioxidanti. A vitamina C si trova in agrumi, grosu negru, kiwi, frutti è crudi. Vitamina E - in u fruttu, da frutte, d'oliu, di girasole è d'oliu di fruttu. Adding oliu d'oliu à insalate, tagliati di pezzu, nasse insalvatu è e sali sò fattori supplementari à a prutezzione di a pelle, postu chì in più di a vitamina E cuntenenu grassu monoinsatu. Sti fatte incarnate u capicursi di a pelle è impedisce danni celu. Hà contribuiscenu à a maiò assorbenza di l'alimentariu di u licopiu è u beta-carotene.

Sò stati nuvole di Brazil. In Russia anu fattu esse appena appena, ma l'anziane aia l'sapi da quandu i viaghji spagnoli di i cunquistadori. Queste tressa sò utili in a sperienza di l'esposizione di u sole, micca solu per a presenza in elli di vitamina E è di grassu monsunatu, ma ancu u cuntenutu di u selenju. Hè sicuramente prutezzione protettiva di e cumbugliu di a radiavi ultravioletta, chì i circunsidenti in l'Università di Edimburgo ùn hà micca avutu i traccia di dannu in i celulosi cù seleniu dopu à l'irradiazione UV, com'è s'ellu ùn eranu micca irradiati. Dermatologi cunsiglienu per u sake di un effetti cusì beneficiatu di manghjà circa di deci frutti nanzu à u ghjornu. Tra d'altri prudutti cunzignati - fish, shellfish, ova.

In più di a pelle, l'ochji hanu da esse prutezzione di l'effetti dannuzii di u sole. Questi assistenti attivi sò lutein e zeaxantina. Sti antioxidanti sò cuntenuti in u locu giallu di u ochju è agisce cum'è u lugubri naturale, filtralli raghji UV. I nutrizzionisti offeranu fagioli verdi è pitturi nantu à a tavula, in excedente di elli chì cuntenenu, è digià cunnisciutu di noi verdulchi, colti, spina, bruni.

In a lotta per prutezzione di a pelle, u zucchero, u zucchero è di u fruttu, u tè verde participanu attivamente. Hè chjaru chì i zucchetti dupplicanu e funzioni di i so "fonti primari", ma quì in u tè verde possu catechins antioxidanti. I circhieri tudischi anu cumparatu i risultati per dui gruppi di donne, unu di quale ogni ghjornu di 12 simane erani tazzi di tè verde, è l'altru ùn la ricivete. In u primu gruppu di ferite da u sole, era 25 percentuale menu di menu à i parenti di u secunnu gruppu.

I amici di i dolci sò glurificati - hè definitu chì certi chocolati scura serve com un filtru solidu. I ricerchi per 12 settimane di ghjornu gave diverse gruppi di 20 grammi di chocanu chinu è alta in cacao. Lucky for those who had chocolate dark - a so pelle era duie volte di resistenza à a radiazioni UV. Li flavonoli sò dispunibuli in cacao di maravigghi.